پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بهسازی و بازسازی 259 واحد مسکن روستائی آسیب دیده از سوانح در لارستان

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان از بهره برداری از طرح بهسازی و بازسازی ۲۵۹ واحد مسکن روستائی و بهسازی واحد های آسیب دیده از سوانح دراین شهرستان همزمان با هفته…

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان از بهره برداری از طرح بهسازی و بازسازی ۲۵۹ واحد مسکن روستائی و بهسازی واحد های آسیب دیده از سوانح دراین شهرستان همزمان با هفته دولت  خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، ناصر زائری با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و با هنر  اظهار داشت: برای بهسازی و بازسازی ۱۳۴ واحد روستایی در این شهرستان ۵۰ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان هزینه شده است .

زائری اضافه کرد: همچنین برای بهسازی ۱۲۵ واحد مسکونی از محل بازسازی مناطق حادثه دیده در سوانح ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات و آورده متقاضیان هزینه شده است .

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان افزود: بنیاد مسکن به عنوان یک سازمان جهادی در راستای محرومیت زدایی و عمران روستاها طرح های بزرگی در زمینه محرومیت زدایی اجرا کرده است.

وی تهیه و اجرای طرح‌های هادی روستایی، تملک و واگذاری زمین، مطالعه و ساماندهی سکونتگاههای روستایی و ارائه خدمات فنی و مهندسی را از جمله کارکردهای بنیاد مسکن در حوزه عمران روستایی دانست و گفت: در سالی که گذشت بنیاد مسکن با ۳۵۰  قطعه واگذاری زمین، ۶۸ هکتار تملک اراضی، صدور ۷ هزار و ۳۵  جلد سند روستایی و شهرٍی با همکاری ادارات ثبت اسناد لارستان جویم و بیرم، صدور  ۸۳۱ فقره پروانه ساخت روستایی با نظارت ناظرین فنی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان و اجرای طرح بهسازی روستایی برای ۱۸ روستا با اعتباری معادل ۱۸ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال رکوردی از عملیات توسعه روستایی برجای گذاشت.

زائری در ادامه به بیان عملکرد در حوزه اعطای تسهیلات مسکن اشاره کرد و گفت: در سالی که گذشت بنیاد مسکن دراین شهرستان در قالب طرح ویژه بهسٍازی و بازسازی مسکن روستایی و شهری ۲۵۵ فقره تسهیلات با اعتباری معادل ۶۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال اعطا کرد .

وی با بیان اینکه با تداوم توسعه روستایی چهره بسیاری از مناطق محروم دراین شهرستان متحول شده است افزود: از جمله طرح هایی که با تعامل بین دستگاهی در این شهرستان نتایج خوب یدر بر داشته طرح صدور اسناد مالکیت است ،  صدور ۸۳۱  فقره پروانه ى ساخت روستایی دراین شهرستان با نظارت ناظرین فنی از جمله کارکرد های بنیاد است .

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۳:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین