جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

کلنگ احداث 2 کارخانه در شهرک صنعتی لار به زمین زده شد

چند طرح عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر ۶۶۰ میلیارد ریال در شهرهای لطیفی، خور و روستای براک از بخش مرکزی لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد….

چند طرح عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر ۶۶۰ میلیارد ریال در شهرهای لطیفی، خور و روستای براک از بخش مرکزی لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در ششمین روز از هفته دولت با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، دکتر جمشید جعفرپور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام موسوی امام جمعه لار، احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، علی پیروز بخشدار  مرکزی، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای لار، خور، لطیفی و جمعی از مسئولین شهرستان، چند طرح عمرانی، زیر بنایی و تولیدی با اعتباری بالغ بر ۶۶۰ میلیارد ریال در شهرهای خور، لطیفی و روستای براک از بخش مرکزی لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

مسئولین ابتدا کلنگ آغاز ساخت کارخانه تولید نخ پنبه ویسکوز واقع در شهرک صنعتی لار را به زمین زدند.

این کارخانه قرار است در زمینی به مساحت ۱۴۳۸۸ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی آقای حبیب الله امانی در دو فاز با ظرفیت اسمی تولید ۴ هزار تن در سال و با اشتغالزایی برای ۶۰ نفر بصورت مستقیم ساخته شود.

در ادامه ساخت احداث کارخانه تولید آرد گندم هم آغاز شد.

این واحد تولیدی هم قرار است در زمینی به مساحت ۲۰۶۶۲ متر مربع در شهرک صنعتی لار احداث شود.

در این کارخانه که تولید آرد سمولینا و آرد گندم با ظرفیت اسمی تولید ۵۰ هزار تن در سال انجام خواهد شد، قرار است با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی درویش برومند و عباس صلاحی در زمینی به مساحت ۲ هکتار و با اشتغالزایی برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم احداث شود.

مسئولین در ادامه به شهر خور رفتند و چند پروژه شهرداری خور را افتتاح کردند.

پل کف پس شهر خور به طول ۴۰ متر و عرض دهانه ۷ متر با ۱۵۰۰ متر مکعب حجم عملیات خاکبرداری و ۲۳۸۰ متر مکعب حجم بتن ریزی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال، خیابان ورودی شهرک حسنین شهر خور به طول ۱۷۵ متر با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، باشگاه بدنسازی المپیک شهر خور در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع با زیربنای ۵۵۰ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی آقای احمد تاجدار از مهمترین طرح های افتتاح شده در شهر خور بود.

در ادامه مسوولین به روستای براک رفتند و مرکز خدمات جامع سلامت این روستا را افتتاح کردند.

این مرکز در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع با زیربنای ۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال توسط دانشکده علوم پزشکی و خیرین روستای براک برای خدمات رسانی به مردم روستاهای براک و بائن ساخته و تجهیز شده است.

فرماندار ویژه لارستان ، نماینده مردم، امام جمعه لار و دیگرمسئولین سپس به  شهر لطیفی رفتند و طرح های عمرانی شهرداری را به بهره برداری رساندند.

این طرح های شامل خیابان جمهوری اسلامی شهر لطیفی به طول ۲۵۰ متر با اعتباری بالغ بر ۵  پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، ساختمان آتش‌نشانی شهرداری لطیفی با زیربنای ۲۰۶ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ، زیرسازی و آسفالت معابر شهری با حجم آسفالت ریزی ۱۰ هزار متر مربع و ۱۵۰۰ متر طول با اعتباری افزون بر ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و سرای مهربانی شهر لطیفی در زمینی به مساحت ۳۳۶ مترمربع با زیربنای ۳۴۵ مترمربع با اعتباری افزون بر ۷ میلیارد ریال ساخته شده توسط خیر حاج فتح الله مرادی بود.

در ادامه ساخت چند طرح عمرانی در شهر لطیفی نیز آغاز شد.

مسئولین ابتدا کلنگ احداث سالن اجتماعات و نمازخانه دبیرستان دخترانه سمیه شهر لطیفی به زمین زدند.

این سالن قرار است با زیر بنای ۲۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال توسط خیرین بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان با همکاری شورای اسلامی شهر لطیفی احداث شود.

در ادامه همچنین عملیات اجرایی ساخت دارالقرآن شهر لطیفی هم شروع شد.

این طرح قرار است با زیربنای ۱۴۰۰  متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال توسط خیرین و شهرداری و شورای اسلامی شهر لطیفی با یک معماری کاملا اسلامی ایرانی احداث شود.

سالن اجتماعات چند منظوره دبیرستان پسرانه شهید چمران لطیفی هم پروژه دیگری بود که توسط مسئولین کلنگ زنی شد.

این سالن نیز قرار است با زیربنای ۱۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیرین احداث شود.

در پایان نیز مسئولین با حضور در حسینیه شهر لطیفی مسائل و مشکلات مردم را بررسی کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین