پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

بهسازی و آسفالت 11 هزار مترمربع از معابر بیدشهر لارستان

پروژه  بهسازی روستای بیدشهر اوز لارستان طی مراسمی با حضور مهندس جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و مدیران محلی به بهره برداری رسید . به گزارش میلاد…

پروژه  بهسازی روستای بیدشهر اوز لارستان طی مراسمی با حضور مهندس جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و مدیران محلی به بهره برداری رسید .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، فرماندار لارستان در حاشیه بهره برداری از این طرح بر لزوم استفاده از ظرفیت های قانونی برای توسعه و محرومیت زدایی درلارستان تاکید کرد .

حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان همچنین از افتتاح و آغاز ساخت ۸۶ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۶۸ میلیارد تومان در لارستان خبر داد و اظهار داشت: در منطقه لارستان بزرگ، بیش از ۸۶ طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۶۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی، خیرین و بخش خصوصی افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان نیز با بیان مشخصات این طرح ابرا زداشت: پروژه  بهسازی روستای بیدشهر اوز لارستان با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت و گاز و توازن منطقه ای اجرا شده است .

ناصر زائری افزود: این طرح شامل ۱۱ هزار متر مربع آسفالت و بهسازی معابر است و ۵ هزار نفر از جمعیت اهالی این روستا از خدمات ان بهره می برند .

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۹:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین