سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

از کمبود خدمات در مسکن مهر تا تخلفات برخی ادارات لارستان و مشکلات مختلف حوزه سلامت و پزشکی

بخش دیگری از درخواستهای مردمی در ادامه آورده شده است.  به اطلاع می رساند میلاد لارستان حسب وظیفه و تا حد امکان در اعلان و بیان مشکلات و پیگیری آنها…

بخش دیگری از درخواستهای مردمی در ادامه آورده شده است.  به اطلاع می رساند میلاد لارستان حسب وظیفه و تا حد امکان در اعلان و بیان مشکلات و پیگیری آنها به مسئولان تذکرات لازم را ارائه می دهد.  در حال حاضر سامانه پیگیری مشکلات مردمی با شماره ۲۰۰۰۳۰۰۰۰۵۰۰۰۰ در خدمت شما می باشد. البتهسامانه جدیدی نیز ارائه شده که در زیر می توان آن را ملاحظه نمود. بخش دیگری از مشکلات مردمی در سال ۹۸ را در ادامه می توان مرور نمود. قابل توجه مسئولین محترم

 

۱) شهر جويم فقط پزشك هاي طرحي دارد و حتي يك متخصص هم ندارد فقط يك داروخانه دارد كه آنهم در خارج از وقت اداري تعطيل ميباشد(قابل توجه شبکه بهداشت لارستان و رئیس محترم دانشکده علوم پزشکی لارستان)

۲) بنده اهل لار هستم و يك دوست افغاني دارم. گويا اخيرا پليس بدون اجازه بر روي پشت بام و خانه اتباع افغاني رفته و (تنها بدليل گزارشات عده اي مبني بر نداشتن مدرك و کارت سکونت و مهاجرت كه معلوم هم نيست صحت داشته باشد)  و اعضاي آن خانه را به وحشت انداخته است. خواهشمند است لااقل رفتار انسانی را رعایت نمایید(قابل توجه فرمانداری ویژه لارستان و پلیس منطقه جهت تذکر)

۳) در چندمتري بازار روز قدمگاه محل جمع شدن گاري هاي رفتگران محترم است و بوي بدقابل تحمل نيست . خواهشمند است رسیدگی نمایید(قابل توجه شهرداری لار)

۵) چرا جهت پيگيري خدمات شهري مسكن مهر،شهرداري هيچ خدماتي نمي دهد. ميگویند موضوعات مسكن مهر  در حوزه وظایف و اختیارات اداره کل راه و شهرسازی بوده  تحويل شهرداري نيست،اداره راه هم كه هيچ خدماتي نمي دهد( قابل توجه روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری لار جهت پاسخگویی)

۶) مسكن مهر تنگ اسد فاقد نصب تابلو آدرس مي باشد،و تاكسي تلفني يا اورژانس يا آتشنشاني،وقتي مشکل ضروری و خطراتی رخ دهد به سختی مکان مورد نظر را شناسایی می نمایند،لطفا پيگيري بفرماييد تا سرهر كوچه لااقل بنام مهر۱،۲،۳….نامگذاري و تابلو نصب شود. همچنین در همین موقعیت حتي يك سطل زباله وجود نداشته و زباله ها در وسط بلوار و پياده روها قرار گرفته و توسط حيوانات پخش ميشوند و محيطي كثيف و غيربهداشتي را ايجاد كردند. خواهشا پیگیری فرمایید.( قابل توجه روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری لار جهت پاسخگویی)

۷) خواهشمنديم نسبت به نصب چراغ راهنما در فلكه امام اقدام نمايند(قابل توجه راهنمایی و رانندگی لارستان)

۸) چرا  ازادارات لارگزارشي تهيه نمي كنيدتابامشكلات اين مردم صبوركه موردبي مهري قرارمي گيرندبيشتروبهتراشناشويد(قابل توجه روابط عمومی میلادلارستان)

۹) مثال هاي زیادی از تخلفات کارمندان در ادارات لارستات مشاهده می شود. خواهشمند است مسئولان روش شکایت از کارمند خاص اداره را بیان نمایند تا حق مردم ضایع نگردیده و به کارمند خاطی تذکر داده شود(قابل توجه فرمانداری ویژه لارستان جهت درخواست ازمسولان ادارات در این خصوص و تعیین شیوه شکایت از کارمندان خاطی)

۱۰) از مسئولان محترم بخواهید فکری به حال بهداشت عمومی و محیط محله جهرمی های لطیفی بکنند،خیابان اصلی شده محل تردد گله های گوسفند،روزانه چندین گله گوسفند تردد می کنند که آسفالت و… را کاملا آلوده کرده اند. در محیط زندگی گوسفند نگهداری شده و بوی گوسفند اجازه حضور در حیاط خانه را از ما گرفته است.( قابل توجه شهرداری لطیفی جهت تعیین راه جایگزین عبور احشام)

۱۱) متاسفانه روند نوبت دهی خدمات پارا کلینیک بیمارستان از جمله سونوگرافی بسیار عجیب و نوبت دهی ها یک ماهه میباشد و از سوی دیگر ۴ مطب رادیولوژی داخل شهر نیز دفترچه بیمه قبول نمیکنند و برای یک سونوگرافی شکم و لگن مبلغی در حدود ۲۰۰ هزار تومان دریافت میشود که برای قشر عادی واقعا مبلغ بالایی است . ازمایشگاه بیمارستان نیز فقط برای مریض بستری خدمات میدهد. از سوی دیگر ازمایشگاه دولتی دیگری در سطح شهر وجود ندارد و یک برگه ازمایش ساده که حتی فاقد ازمایشات هورمونی است حداقل بالای ۱۰۰ هزار تومان در ازمایشگاه های خصوصی هزینه دارد . تنها ازمایشگاه بهداشتی شهر نیز فقط ازمایشات بسیار ساده را پوشش میدهد . شایسته است در این زمینه با معاونت درمان یک مصاحبه بعمل اورید و این امر مهم را پیگیری فرمایید که چرا خدمات پاراکلینیک بیمارستان اینقدر محدود است(قابل توجه روایط عمومی میلاد لارستان ومعاونت درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان)

۱۲) ما در روستای هرمود زندگی میکنم. یکی از مشکلات موجود نبود سالن یا زمین چمن جهت بازی می باشد لطفا رسیدگی نمایید( قابل توجه رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان)

۱۳)در مورد پل هوایی مطلبی منتشر نمایید. قرار بود پل هوایی با پله برقی روبروی بیمارستان نصب شود که گویا برداشته شده است. پلی دیگر هم در جایی از میدان امام خمینی قرار گرفته  که آنجا نیز هیچ استفاده ای نمیشود. ما نمی دانیم دقیقا کار پل هوایی چیست،لطفا از مسئولین بپرسید. جان چند نفر باید بر اثر تصادف در  این محدوده گرفته شود تا  بشود فکر عاقلانه کرد؟(قابل توجه دانشکده علوم پزشکی لارستان و شهرداری و اداره کل راه  و شهرسازی)

۱۴) برای یک آزمایش کولونوسکوپی  از منطقه لارستان روزانه چندین نفر به شیراز مراجعه میکنند .چون نه دستگاه وجود داشته  و نه دکتر فوق تخصص گوارش.من به عنوان یک بیمار اطلاع دارم بیش از ۱۱۵۰ نفر در خود لار با مشکل حاد گوارشی مواجه هستند وشاید بیشتر از آن بیماران درگیر با گوارش در لار داریم . لطفا رسیدگی نمایید(قابل توجه دانشکده علوم پزشکی لارستان و خیرین محترم)

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۸:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین