جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

نشست توانمند سازی مدیرعاملان سمن ها و موسسات خیریه لارستان در بنیاد نیک اندیشان هاشمی

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی حوزه مشارکت های اجتماعی دانشکده علوم پزشکی لارستان، نشست آموزشی توانمند سازی  سازمان های مردم نهاد و موسسات خیریه در بنیاد نیک…

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی حوزه مشارکت های اجتماعی دانشکده علوم پزشکی لارستان، نشست آموزشی توانمند سازی  سازمان های مردم نهاد و موسسات خیریه در بنیاد نیک اندیشان هاشمی برگزار شد.

این نشست که به همت حوزه مشارکت های اجتماعی دانشکده علوم پزشکی و با هدف  آشنایی با قوانین مالیاتی و استفاده بهینه از پتانسیل های خیرین و مشارکت مردمی  برگزار شد، میزبان مدیر عاملین سمن ها و موسسات خیریه لارستان بوده و توسط منصور اسماعیلی مدیر عامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی اداره شد.

در ابتدای جلسه، فزونی مدیر حوزه اجتماعی دانشکده علوم پزشکی، ضمن عرض خوش آمد به حاضرین در جلسه، نشست های ادواری مدیرعاملین سمن ها را گامی در راه به اشتراک گذاشتن تجربیات و آموخته های مسئولین سمن ها و خدمت گزاران به مردم دانست.

در ادامه منصوراسماعیلی، مدیر عامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی ، تجربیات سال ها تلاش  سازنده خود را در اختیار  هم ردیفان خود قرار داده و در خصوص مقررات ادارات مرتبط با سمن ها، ارسال گزارشات فصلی سازمان های مردم نهاد، چگونگی بهره مندی از معافیت مالیاتی و حقوق سازمان ها و موسسات خیریه به طور مفصل صحبت کرد.

اسماعیلی، همچنین درمورد چگونگی استفاده حداکثری از ظرفیت و پتانسیل خیرین و ایجاد تفکر مشارکت خیرخواهانه در تمامی اقشار جامعه صحبت و پیشنهادهای خود را مطرح کرد.

در پایان، اعضای حاضر در جلسه سوالات خود را مطرح و در مورد مسائل مربوط به سازمان خود، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

پس از این نشست،  مدیرعاملین سمن ها و موسسات خیریه لارستان طی تور پروژه گردی، از پروژه های در حال احداث و پایان یافته بنیاد نیک اندیشان هاشمی بازدید کردند.

 س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین