دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 25 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری كميته دانشجويي دانشگاه هاي شهرستان با حضور روساي دانشگاه ها و معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي لارستان

كميته دانشجويي دانشگاه هاي شهرستان در سالن كنفرانس دفتر فرمانداري ويژه لارستان با حضور روساي دانشگاه ها و معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد…

كميته دانشجويي دانشگاه هاي شهرستان در سالن كنفرانس دفتر فرمانداري ويژه لارستان با حضور روساي دانشگاه ها و معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان و به نقل از یزدانی ، خبرنگار خبرگزاري آنا در لارستان ، در اين نشست كه به منظور تبادل نظر در خصوص مسائل و مشكلات دانشگاه ها و همچنين بررسي راهكارهاي حل آن برگزار شد، دكتر مهدي زارع در خصوص برگزاري اين جلسه مهم گفت: دانشجويان به عنوان طبقه پيشرو در جامعه محسوب شده كه توجه به آنها مي تواند بسياري از آسيب هاي اجتماعي را كنترل كرده  و مانع از بروز بسياري از مشكلات اجتماعي ديگر شود.

يكي از مسائلي كه مي تواند به عنوان فرصت يا تهديد به آن نگريسته شود؛ شناخت تفاوت هاي فرهنگي و اجتماعي دانشجوياني است كه از اقصي نقاط كشور به مراكز علمي اين شهرستان مي آيند.

زارع در اين خصوص اظهار كرد: بررسي اين تفاوت ها و آگاهي از هنجارهاي مختلف دانشجويان مي تواند باعث شناخت ظرفيت ها و در كنار آن شناخت راهكارها براي استفاده از اين پتانسيل ها شود.

زارع در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تحريم هاي خصمانه دشمن متذكر شد: اين تحريم ها باعث بروز مشكلات اقتصادي در جامعه از جمله جامعه دانشجويي شده است، ليكن ضروري است تا مراكز علمي و دانشگاه هاي شهرستان ضمن كم كردن هزينه هاي غير ضروري مجموعه خود، مانع از تاثيرات منفي اين فشارها بر روي دانشجويان و خانواده هاي آنان شود.

وي در خصوص دانشگاه آزاد اسلامي لارستان گفت: اين مجموعه علمي تمام تلاش خود را براي ارتقا وضعيت آموزشي و فرهنگي دانشجويان به كار گرفته است و آمادگي دارد كه تجربيات خود را در اختيار ديگر نهادهاي آموزشي قرار دهد و در همين راستا آمادگي داريم با تمامي نهادها و ارگان هاي مختلف شهرستان در راستاي ارتقا امنيت اخلاقي، اجتماعي و روحي دانشجويان شهرستان همكاري كرده و شرايط مناسبي را براي پرورش آنان فراهم كنيم.

وي در خاتمه سخنان خود از برخي ادارات و سازمان هاي برون دانشگاهي مرتبط با دانشگاه ها خواست با تعامل بيشتر با اين مراكز و مجموعه هاي علمي شهرستان، مانع از بروز مشكلات اجتناب ناپذير براي جوانان و آينده سازان ميهن اسلامي شوند.

در اين جلسه علي اصغرعلي پور ضمن تشكر از اعضاي حاضر در جلسه گفت: دانشگاه ها بايد پويايي خود را حفظ كرده و بر اساس رهنموده هاي مقام معظم رهبري، شور و نشاط را بر فعاليت هاي دانشجويان متمركز كنند..

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري ويژه لارستان ضمن اشاره به بازگشايي دانشگاه ها از روساي اين مراكز علمي خواست تا مشكلات و محدوديت هاي خود را در اسرع وقت به فرمانداري ويژه لارستان منعكس كرده تا در جلسات آتي با حضور ادارات مربوطه به اين مشكلات رسيدگي شود.

به گزارش آنا در اين جلسه روساي برخي ادارات و مراكز آموزشي شهرستان لارستان نيز ضمن ارائه نظرات خود ، راهكارهاي پيشنهادي جهت برون رفت از برخي مشكلات  ارائه دادند./*

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “برگزاری كميته دانشجويي دانشگاه هاي شهرستان با حضور روساي دانشگاه ها و معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي لارستان”

  1. خبرنگار محلی گفت:

    خبر. بسیار. ناقص. است. باید. روشن. شود. چه. مراکز. ودانشگاههای. در ان. شرکت. کرده. اند. وبه غیر. از. اینها. چه. کسانی. نظرات. خودرا. اعلام. کرده. اند

  2. رضا گفت:

    یعنی بقیه هیچ صحبتی نداشته اند و فقط دکتر زارع صحبت نمودند. پس برای چه بقیه دعوت شدند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین