جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

نشست هم اندیشی شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت لارستان

دومین نشست هم اندیشی این شورا روز چهارشنبه ۲۷شهریورماه ۹۸ برگزارشد. به گزارش میلاد لارستان و به نقل از شورای سلامت زنان ، در این نشست هریک از اعضای شورا…

دومین نشست هم اندیشی این شورا روز چهارشنبه ۲۷شهریورماه ۹۸ برگزارشد.

به گزارش میلاد لارستان و به نقل از شورای سلامت زنان ، در این نشست هریک از اعضای شورا و مسئولین کمیته ها به طور جداگانه عملکرد یک ماهه خود را در خصوص دستیابی به اهداف شورا در راستای جذب مشارکت های مردمی و فعالیت های خیرخواهانه با هدف ارتقای سلامت زنان مطرح کرده و پیشنهادهایی در زمینه پیشبرد اهداف شورا عنوان کردند.

 گفتنی است در زمینه یکی کردن مجاری کمک رسانی به نیازمندان خصوصا بیماران نیازمند و کمک های نقدی که از طریق گروهها وکانال های  مختلف توسط مسئولین و اعضای شورا جمع آوری می شود، مقرر شد بعد از اعتمادسازی از سوی مسئولین شورا درخصوص جذب اعتبارات خیرین، این کمک ها به حساب شورا واریز تا به صورت عادلانه دراختیار بیماران نیازمند قرار گیرد.

همچنین در خصوص بازیافت ظروف و بطری های یکبار مصرف، گفته شد: با فرهنگ سازی مناسب، شهروندان را به سمت جمع آوری این کالاها هدایت نموده تا به محلهای مشخص تحویل داده و درآمد حاصل از آن صرف بیماران نیازمند شود.

درپایان این نشست، در مورد کار آفرینی برای افراد نیازمند پیشنهادهایی مطرح شد تا با توانمند سازی، افراد به مرحله خودکفایی برسند./*

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین