سه شنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اولین جشنواره وبلاگ‌نویسی واجب فراموش شده با موضوع امربه معروف و نهی از منکر در لارستان برگزار می‌شود

 به گزارش میلاد لارستان، دبیر برگزاری این جشنواره از برگزاری اولین جشنواره وبلاگ‌نویسی واجب فراموش شده با موضع احیای امر به معروف و نهی از منکر در لارستان خبر داد.مسلم…

 اولین جشنواره وبلاگ‌نویسی واجب فراموش شده با موضوع امربه معروف و نهی از منکر در لارستان برگزار می‌شودبه گزارش میلاد لارستان، دبیر برگزاری این جشنواره از برگزاری اولین جشنواره وبلاگ‌نویسی واجب فراموش شده با موضع احیای امر به معروف و نهی از منکر در لارستان خبر داد.
مسلم عزیزپور دبیر جشنوراه با بیان مطلب فوق در جلسه با مسئولان اولین جشنواره وبلاگ نویسی واجب فراموش شده که در موسسه فرهنگی و هنری خاتم الاوصیا لارستان برگزار شد،گفت:

در پی جامه ی عمل پوشاندن به این واجب فراموش شده ، مشکلات جامعه و شهرستان و بر اساس خواب مادر شهید ، و تذکر شهید ماشالله شیخی به مادر خود در خصوص سفارش همسایگان و آشنایان به احیای دوباره امربه معروف ونهی ازمنکر ، اقدام به برگزاری این جشنواره نموده ایم و امید داریم با توکل بر خداوند این مسیر را با موفقیت سپری نماییم.

مسئول برگزاری این جشنواره افزود: اولین جشنواره وبلاگ نویسی واجب فراموش شده در مورد منکرات جامعه و احیای امر به معروف می باشد و شرکت کنندگان می توانند در خصوص تمامی منکرات و معروفات جامعه ، نقش حیا در جامعه – سبک زندگی ایرانی اسلامی – حجاب و عفاف – بصیرت افزایی – نقد و هدایت فعالیت های فرهنگی و هنری و اجتماعی- روابط اجتماعی و حقوق متقابل – مصرف گرایی و تجمل گرایی – راهکارهای ارتقای فرهنگ عمومی شهرستان لارستان – حقوق متقابل زن و شوهر و فرزندان در خانواده – کرامت و عزت زن در محیط کارو اجتماع در قالب دلنوشته ، داستان ، خاطره ، مقاله ، مصاحبه ، عکس ، شعر و … در این جشنواره شرکت نمایند .

عزیز پور فرمانده بسیج شهرجدید لار هدف اصلی این جشنواره وبلاگ نویسی را ورود جوانان به فضای جهانی اینترنت دانست و افزود: در این جشنواره سعی شده که موضوعات مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر را در فضای اینترنت توسعه و اشاعه دهیم.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی در کشور ما با استقبال جوانان روبه رو شده تصریح کرد: انتظار می رود در این جشنواره، جوانان حضور گسترده تری داشته باشند.

مسلم عزیز پور فرمانده بسیج شهدا لارگفت: علاقمندان می توانند تا تاریخ ۲۵ مهر ۹۲، آدرس وبلاگ خود جهت ثبت نام و شرکت در اولین جشنواره وبلاگ نویسی واجب فراموش شده که همراه با اهدا ۶ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس می باشد به پایگاه اینترنتی Www.sjavan.iR مراجعه فرمایند.

لازم بذکر است این جشنواره به همت طرح صالحین حوزه مقاومت بسیج شهدا ، فرهنگی سپاه لار، بسیج دانشجویی دانشگاه های لارستان و دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار می شود .

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام اینجا را کلیک نمایند

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۷:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین