پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ورود 218 دانشجوی جدید به دانشکده علوم پزشکی لارستان

فرآیند ثبت نام دانشجویان جدید الورود در دانشکده علوم پزشکی لارستان به پایان رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی…

فرآیند ثبت نام دانشجویان جدید الورود در دانشکده علوم پزشکی لارستان به پایان رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان دانشجویان ورودی جدید که در رشته های مختلف پذیرفته شده اند در دانشکده علوم پزشکی لارستان ثبت نام شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان فرآیند ثبت نام دانشجویان ورودی جدید این دانشکده از روز یکشنبه ۳۱شهریورماه۹۸ استارت خورد و به مدت ۳ روز یعنی تا سه شنبه ۲مهرماه ادامه داشت.

در فرایند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشکده که تعداد آنها ۲۱۸ نفر می باشد، دانشجویان به غیر از انجام روند ثبت نام با کانون ها و تشکل های مختلف دانشجویی و وظایف و عملکرد های آنها آشنا شده و همچنین پرونده سلامت آنها نیز با همکاری معاونت بهداشتی تکمیل و بررسی می گردد.

در زمان ثبت نام دانشجویان کارگاهی نیز با عنوان ” چرایی و چگونگی ارتباط والدین با دانشگاه” ویژه والدین دانشجویان برگزار میشود تا والدین ارتباط مفید و مستمر خود را با دانشگاه به جهت بررسی امور مربوط به فرزندشان قطع ننمایند.

 گفتنی است در روزهای ثبت نام دکتر کریمی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان؛ معاونت آموزشی دکتر زهرا کشتکاران و همچنین مریم صدیق رئیس دانشکده پرستاری حضرت زینب (س) از روند ثبت نام بازدیدکردند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۳:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “ورود 218 دانشجوی جدید به دانشکده علوم پزشکی لارستان”

  1. اوزی گفت:

    جمع. زیادی. از این. دانشجویان. در دانشکده. بهداشت. اوز. در رشته های. بهداشت. محیط. بهداشت. خانواده. بهداشت. حرفه ای. ورشته. تغذیه. قبول. شده. اند. که. در اینجا. نامی. از ان. برده. نشده. است

  2. اوزی گفت:

    روابط عمومی. دانسکده. علوم پزشکی. در این. خبر. اسمی. از. دانسکده. بهداشت. اوز. به زبان. نمی. اورد. درحالیکه مهمتریبن. دانشکده. بهداشت. در جنوب. فارس. در. اوز. می باشد خیلی. باعث. تعجب. است که. در این. مراسم نامی از هیچکدام. از مسولین. در جلسه. نیست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین