پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

سند توسعه فارس رونمایی می‌شود

وزیر کشور گفت: سند توسعه استان فارس در جلسه اقتصاد مقاومتی این استان رونمایی می شود. به گزارش ميلاد لارستان به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی كه طي سفر…

وزیر کشور گفت: سند توسعه استان فارس در جلسه اقتصاد مقاومتی این استان رونمایی می شود.
به گزارش ميلاد لارستان به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی كه طي سفر دو روزه در استان فارس  به سر مي برد، در حاشیه بازدید از کارخانه کاغذ سازی زاگرس در شیراز با بیان این که به دستور رئیس جمهور به عنوان معین استان فارس تعیین شده ام، اظهار داشت: قبلا معاون اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور برای بررسی ظرفیت های استان فارس به این استان سفر و سند توسعه استان را تهیه کرده اند که به تایید رئیس جمهور نیز رسیده است و ایشان دستور اجرای آن را داده اند. وی افزود: در این سند وظایف همه دستگاه ها مشخص و زمان بندی اجرای برنامه ها نیز تعیین شده است.

بازدید از شرکت هلیکوپتری ایران، بازدید هوایی از آزادراه شیراز -اصفهان، بازدید از مجموعه کاشی پاسارگاد سرام و افتتاح فاز جدید مجموعه در شهرستان آباده، بازدید از مجموعه پردیس شرکت‌های دانش بنیان، شرکت در جلسه مشترک شورای اداری و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در شیراز از جمله برنامه های وزیر کشور  در سفر به استان فارس بوده است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۳:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین