پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

امام جمعه لارستان : شناخت ابعاد مختلف فریضه امر به معروف و نهی از منكر ضروری است

  جلسه ستاد امر به معروف و نهي از منكر شهرستان لارستان با حضور امام جمعه، روساي ادارات و ارگان هاي دولتي، فرمانده انتظامي و شهردار شهرستان در سالن كنفرانس…

 

جلسه ستاد امر به معروف و نهي از منكر شهرستان لارستان با حضور امام جمعه، روساي ادارات و ارگان هاي دولتي، فرمانده انتظامي و شهردار شهرستان در سالن كنفرانس ساختمان شهداي گمنام دانشگاه آزاد اسلامي لارستان برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرنگار خبرگزاري آنا، در اين نشست تخصصي، حجت الاسلام والمسلمين سيد مختار موسوي خرم با تقدير از دانشگاه آزاد اسلامی لارستان به جهت اهتمام به مسائل فرهنگي و عقيدتي گفت:  با حضور دكتر مهدي زارع رئيس واحد لارستان، به عنوان يك شخصيت مومن و انقلابي، شاهد برنامه هاي خوبي در عرصه هاي فرهنگي و علمي بوده ايم كه اين موضوع قابل تقدير است.

مسؤل ستاد امر به معروف و نهی از منکر لارستان، ادامه داد: موضوع امر به معروف و نهي از منكر  نياز به معرفت و اقدام  نسبت به همه ابعاد آن دارد كه در اين زمينه نيازمند مطالعات و بررسي هاي بيشتري است.

وي بيان كرد: ارگان ها و ادارات مي توانند در ترویج امر به معروف و نهی از منکر با همكاري دانشگاه آزاد اسلامي لارستان و سایر مراکز دانشگاهی، مشكلات و آسیب ها  را شناسايي كرده و از طريق تفاهم نامه هاي علمي و طرح هاي پژوهشي به حل آنها مبادرت ورزند.

وي افزود: برخي از ادارات همانند معاونت اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان مي توانند مشكلات صنوف را شناسايي كرده و از طريق دانشگاه آزاد اسلامي لارستان  و ديگر دانشگاه هاي شهرستان، آن را حل كنند.

وي از شهرداران لار و لطيفي خواست تا با مشورت با كارشناسان دانشگاه آزاد اسلامي لارستان به منظور تهيه الماني با موضوع امر به معروف و نهي از منكر اقدام كرده و از ظرفيت اين واحد دانشگاهي و ساير دانشگاه هاي شهرستان استفاده كنند.

در ابتداي اين جلسه،   زارع ضمن تشكر از حضور امام جمعه ولايي شهرستان و مسئولين عالي ادارات لارستان، اظهار كرد: دانشگاه آزاد اسلامي لارستان با تمام وجود سعي و تلاش خود را براي احياي اين واجب فراموش شده بكار خواهد بست و با توجه به ظرفيت هاي بسيار گسترده  موجود در اين واحد دانشگاهي در خدمت شهرستان و مردم ولايي آن خواهد بود.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي لارستان، خاطر نشان كرد: حضور امام جمعه ولايت مدار اين شهر، باعث دلگرمي مسئولين انقلابي دانشگاه ها و ادارات شهرستان شده و در شروع سال تحصيلي ما را براي پيشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامي، مشتاق تر كرده است.

در اين نشست، مسئولين ادارات مختلف شهرستان لارستان، برنامه هاي خود را براي نهادينه كردن اين فريضه واجب ارائه دادند و بعد از پايان مراسم با حضور در جوار حرم مطهر دو تن از شهداي گمنام آرميده در اين واحد دانشگاهي با آرمان هاي شهداي انقلاب تجديد پيمان كردند. 

   س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین