پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 27

اخبار کوتاه ملاقات های اخیر امام جمعه لارستان+عکس

جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور مسئولان شهرستان به ریاست امام جمعه لارستان حجت الاسلام موسوی خرم در دفتر امام جمعه برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان؛ چند خبر کوتاه…

جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور مسئولان شهرستان به ریاست امام جمعه لارستان حجت الاسلام موسوی خرم در دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ چند خبر کوتاه از آخرین برنامه ها و دیدارهای حجت الاسلام سیدمختار موسوی امام جمعه شهر لار در زیر می آید:

مدیر کل امور عشایر استان فارس جناب آقای مهندس بهرامی و هیئت همراه با حضور در دفتر امام جمعه لارستان با ایشان دیدار و مسائل عشایر شهرستان را مورد بررسی قرار دادند .

148

امام جمعه لارستان در این دیدار ضمن تقدیر و خیر مقدم به مسئولان استانی به شهرستان لارستان برخدمت رسانی هر چه بیشتر به عشایر به عنوان بخشی از جامعه اسلامی که در طول انقلاب به نظام اسلام خدمات شایانی ارائه نموده ودر این راه شهدای زیادی را تقدیم انقلاب نمودند تاکید وافزودند از صدر اسلام همواره این قشر محروم بودند که از اسلام و انقلاب دفاع نمودند وامروز که الحمد لله وسعتی حاصل شده از این قشر از جامعه در حد توان محرومیت زدائی گردد .

****

حجت السلام موسوی خرم امام جمعه لارستان با حضور دردبیرستان فاطمیه ضمن بازدید ازمدرسه ودیدار با مسئولان آن در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی مرحله شهرستان لارستان این مراسم را افتتاح نمودند.

147

امام جمعه لارستان در آئین افتتاحیه این مسابقات نقش پرورش با محوریت قرآنی را در شکل گیری شخصیت و ماهیت فکری دانش آموزان رابسیار مهم و اساسی دانسته وبر تقویت این مسئله تاکید نمودند .

ایشان افزودند دانش آموزان آینده سازان نظام اسلامی ومسئولان آتی انقلابند از این جهت باید به مسائل تربیتی و پرورشی نگاه ویژه داشته باشیم .

****

ریاست سازمان تبلیغات شهرستان لارستان حجت السلام ولایتی نسب به همراه معاونین وحجت السلام اسدالهی مبلغ اعزامی از معاونت فرق ومذاهب اسلامی شیراز با حضور در دفتر امام جمعه لارستان با ایشان دیدار نمودند .

150

حجت السلام موسوی خرم امام جمعه لارستان ضمن بزرگداشت ایام فاطمیه بر ضرورت برگزاری مراسمات ایام شهادت حضرت زهرا (س) تاکید نموده آنرا از وظایف دینی بر شمردند .

ایشان افزودند البته مبلغان عزیز  شرایط شهرستان را ملاحظه خواهند نمود .

****

اخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور مسئولان شهرستان به ریاست امام جمعه لارستان حجت الاسلام موسوی خرم در دفتر امام جمعه برگزار و ضمن سخنانی به تبین جایگاه فرهنگ و اهمیت ان پرداختند و سپس به بررسی مسائل و درخواست های فرهنگی پیشنهاداتی مطرح و مورد تصویب اعضای شورای فرهنگی عمومی قرار گرفت.

****

جلسه احیا امر به معروف ونهی از منکر شهرستان با حضور مسئولان در دفتر امام جمعه لارستان برگزار گردید.

149

دراین جلسه حجت السلام موسوی خرم امام جمعه لارستان در طی سخنانی با تبیین جایگاه و اهمیت امر به معروف ونهی ازمنکر براجرائی شدن مصوبات این ستاد تاکید و از زحمات مسئولان تشکر نمودند .

در پایان این جلسه ضمن بررسی مسائل ،پیشنهادات چند  مصوبه نیز به تصویب رسید .

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اخبار کوتاه ملاقات های اخیر امام جمعه لارستان+عکس”

  1. محمد صابری گفت:

    به عمل کار برآید به سخندانی نیست.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین