پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

برگزاری جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر فرمانداری ویژه لارستان

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ نخستین…

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ نخستین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان به ریاست احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان و با حضور احمد شریفی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان لارستان، سید علی هاشمی زاده و عبدالعلی روح الهی از اعضا ستاد امر به معروف و نهی از منکر لارستان و تعدادی از کارکنان فرمانداری در محل فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان اظهار داشت: پرداختن به فریضه امر به معروف و نهی از منکر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این خصوص فرمانداری نیز بعنوان یکی از مراکز اصلی با الگو سازی مناسب می تواند کارمندان را به رعایت این فریضه مهم تشویق نماید.

احمد شریفی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان لارستان هم در سخنانی ضمن ارائه گزارش ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان به اهمیت و نقش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و افزود: معروفات بهترین راه برای احیاء ارزش های دینی و اسلامی است.

وی در ادامه شرح وظایف هر یک از اعضا جلسه را بیان و خواستار اجرایی کردن مصوبات این جلسه شد.

در ادامه سایر اعضا نیز پیشنهاد ها، راهکارها و نظرات خود را در خصوص برگزاری جلسات هر یک ماه یکبار شورا، تبلیغات و فضاسازی ویژه امر به معروف و نهی از منکر، تعیین عناوین اعضای شورای واحدهای تحت پوشش فرمانداری و غیره تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین