جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر فارس

مسئولین به مردم اجازه انتقاد دهند

میلاد لارستان: دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر فارس اجرای امربه معروف و نهی از منکر مقدمه ای برای وحدت بین مسئولین برشمرد و گفت: تمام مسئولین سعی کنند با عمل خود الگو باشند و اجازه دهند مردم از آنها انتقاد کنند و شما نیز با سعه صدر آنها را بپذیرید زیرا مدیران هستند که زیر ذره بین مردم قرار دارند.

دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر فارس اجرای امربه معروف و نهی از منکر مقدمه ای برای وحدت بین مسئولین برشمرد و گفت: تمام مسئولین سعی کنند با عمل خود الگو باشند و اجازه دهند مردم از آنها انتقاد کنند و شما نیز با سعه صدر آنها را بپذیرید زیرا مدیران هستند که زیر ذره بین مردم قرار دارند.

به گزارش میلاد لارستان؛ سلیمان مهدوی در جلسه شورای اداری این شهرستان که به میزبانی اداره آموزش و پرورش لارستان در محل سالن غدیر با حضور روسای ادارات و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: لارستان محد پرورش علمایی بزرگ از جمله آیات عظام سیدعبدالحسین لاری(ره) و آیت الله سیدعبدالعلی ایت اللهی(ره) و ایت الله سیدمجتبی موسوی لاری(ره) بوده است.

وی با اشاره به احادیثی از ائمه اطهار(ع) درباره امر به معروف و نهی از منکر، افزود: زمام امور مردم متدین شهرستان لارستان در اختیار شما اعضای شورای اداری است که به همین دلیل می بایست مسئولین ببینید امر به معروف و نهی از منکر را چگونه برای مردم احیا می کنند.

 این مسئول امر به معروف و نهی از منکر زیربنای دین دانست و تصریح کرد: با امربه معروف و نهی از منکر راه ها امن می شود، درآمدها حلال می گردد، حقوق مردم پایمال نمی شود و حکومت اسلامی استوار می شود و دشمن هم ناامید می شود.

مهدوی با بیان اینکه رهبر انقلاب امر به معروف و نهی از منکر را یک واجب فراموش شده میدانند، ادامه داد:در مدیران امر به معروف و نهی از منکر باید بصورت عملی باشد تا در مردم اثر کند اما در مردم می تواند بصورت لسانی صورت گیرد البته برای اجرای امربه معروف و نهی از منکر در بین مسئولین به وحدت نیز نیاز است.

وی اجرای امربه معروف و نهی از منکر مقدمه ای برای وحدت بین مسئولین برشمرد و یادآور شد: تمام مسئولین سعی کنند با عمل خود الگو باشند و اجازه دهند مردم از آنها انتقاد کنند و شما نیز با سعه صدر آنها را بپذیرید زیرا مدیران هستند که زیر ذره بین مردم قرار دارند.

در پایان مهدوی به این نکته اشاره کردد که باید در تمام ادارات و شوراها و حتی در فرمانداری ستاد امربه معروف و نهی از منکر ایجاد شود و باید به مصوبات شورای امر به معروف و نهی از منکر به دید عملی نگاه کرد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین