جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 15 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

بازديد فرماندار ويژه لارستان از پروژه مسکن شهري نخل 3 لارستان

همزمان با روز روستا و عشاير، حسني معاون استاندار و فرماندار ويژه لارستان از پروژه ۸۸ واحدي نخل ۳ بنياد مسکن انقلاب اسلامي لارستان، بازدید کرد. به گزارش میلادلارستان به…

همزمان با روز روستا و عشاير، حسني معاون استاندار و فرماندار ويژه لارستان از پروژه ۸۸ واحدي نخل ۳ بنياد مسکن انقلاب اسلامي لارستان، بازدید کرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومي بنياد مسکن انقلاب اسلامي لارستان، همزمان با روز روستا و عشاير، حسني معاون استاندار و فرماندار ويژه لارستان از پروژه ۸۸ واحدي نخل ۳ بنياد مسکن انقلاب اسلامي لارستان ، در معيت دلاور مشاور برنامه ريزي فرمانداري ويژه شهرستان و زائري مدير بنياد مسکن لارستان و تني چند از متقاضيان پروژه مذکور، بازديد نموده و از نزديک در جريان روند پيشرفت فيزيکي پروژه  قرار گرفته و مسائل و مشکلات پيش روي اين پروژه را بررسي کرد.

حسني، از اقدامات بنياد مسکن انقلاب اسلامي تقدير و تشکر نمود و اظهار اميدواري کرد که با اقدامات بنياد مسکن در جهت خانه سازي براي جوانان در آينده اي نزديک نياز همه جوانان براي خانه دار شدن را برطرف نمائيم.

پروژه نخل ۳ ، در زميني به مساحت ۱۴۳۸۶ مترمربع در شهرك انديشه شهر لار و در كنار پروژه ۴۰ واحدي رهبري (فاز دوم) قرار داشته که با مساحت زيربناي ۹۶۲۴ مترمربع و ۹۶۰۰ مترمربع نيز خيابان و فضاي سبز و پاركينگ ساخته شده که اعتبار آن از محل تسهيلات بانكي و آورده متقاضيان تامين گرديده است

مراحل سفت کاري کليه واحدها به اتمام رسيده و در حال انجام مراحل تاسيسات و نازک کاري  در حال انجام است ./*

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین