چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دیدار مدیر کل هواپیمایی هما استان فارس با فرماندار ویژه لارستان

سید حمیدرضا رضوی مدیر کل جدید هواپیمایی ایران ایر استان فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار کرد.  به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

سید حمیدرضا رضوی مدیر کل جدید هواپیمایی ایران ایر استان فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار کرد.

 به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در این دیدار که علی یزدی مدیر کل سابق هواپیمایی هما استان، محمدرضا گلی رییس ایستگاه هما لارستان و علی اصغر علی پور معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان نیز حضور داشتند؛ فرماندار ویژه لارستان خواستار افزایش پروازهای داخلی و خارجی از طریق هواپیمایی ایران ایر شد.

حسنی با توجه به اینکه تردد به این منطقه و بالعکس به مرکز استان و تهران و کشورهای حاشیه خلیج فارس زیاد است، می طلبد که پروازهای ایران ایر افزایش یابد.

فرماندار ویژه لارستان همچنین تصریح کرد: باتوجه به حجم بالای مسافران داخلی و خارجی از فرودگاه لارستان و با وجود ۱۲۰ هزار لارستانی در کشورهای حاشیه خلیج فارس، روان سازی در کار مسافران و تردد پرواز ها صورت پذیرد.

سید حمیدرضا رضوی مدیر کل جدید هواپیمایی ایران ایر استان فارس هم در سخنانی گفت: در صورت تامین ناوگان جدید، وضعیت را ارزیابی و پیگیری می کنیم و این شهرستان را در اولویت افزایش پروازهای ایران ایر قرار خواهیم داد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۴:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین