جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

اجراي فاز اول فيبر روستايي فارس در لارستان و 7 شهرديگر

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از آغاز عملیات عمرانی فاز اول پروژه فیبر روستایی استان از جمله روستاهاي لارستان از محل اعتبارات طرح توسعه خدمات روستایی (USO) خبر…

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از آغاز عملیات عمرانی فاز اول پروژه فیبر روستایی استان از جمله روستاهاي لارستان از محل اعتبارات طرح توسعه خدمات روستایی (USO) خبر داد.

به گزارش ميلادلارستان به نقل از شبستان، «مهرداد سهرابی»  در بازدید میدانی از عملیات عمرانی پروژه فیبر روستایی استان به روستای رودبال از توابع سپیدان اظهار کرد: پروژه فیبر نوری روستایی در راستای ارتقای کیفیت ارتباطات مخابراتی و دسترسی به شبکه ملی اطلاعات در روستاهای استان اجرا می شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از آغاز عملیات عمرانی فاز اول پروژه فیبر روستایی استان از محل اعتبارات طرح توسعه خدمات روستایی (USO) خبر داد و گفت: فاز اول پروژه فیبر روستایی استان فارس با اعتباری بالغ بر ۱۱۶ میلیارد ریال و به طول ۳۲۷ کیلومتر در سطح روستاهای شهرستان های سپیدان، مرودشت، قیر، لارستان، آباده، ممسنی و شیراز احداث می شود.

وی افزود: فازهای بعدی این پروژه نیز برای سایر شهرستان ها در حال برنامه ریزی است و اهداف اجرای این طرح، کاهش شکاف دیجیتالی و توسعه عدالت دیجیتالی و دسترسی همگانی به خدمات دولت الکترونیک و شبکه ملی اطلاعات اس

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین