جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

ملاقات شهرداران 4 شهرستان جنوب فارس با معاون عمرانی وزير کشور

با هماهنگی نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج، گراش اوز در مجلس شورای اسلامی، شهرداران این حوزه انتخابیه با معاون عمرانی و توسعه شهری وزارت کشور ملاقات کردند. به گزارش میلاد لارستان…

با هماهنگی نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج، گراش اوز در مجلس شورای اسلامی، شهرداران این حوزه انتخابیه با معاون عمرانی و توسعه شهری وزارت کشور ملاقات کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از دفتر نماينده مردم در اين جلسه كه در دفتر جمالی نژاد معاون عمرانی و توسعه شهری وزارت کشور برگزار شد ابتدا شهرداران حاضر در جلسه مشکلات و کمبودهای شهرداری خود را تفصیلا بیان کردند. سپس جعفرپور نماينده مردم در سخنان کوتاهی ضمن تایید مشکلات مطرح شده پیشنهاد کرد با تجمیع بعضی از خدمات رسانی ها در شهرهای نزدیک به هم از اتلاف منابع مالی دولت و شهرداریها جلوگیری نموده و  علاوه بر ایجاد همگرایی بین شهرها و شهرداریها در صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع اقدام گردد.

در ادامه معاون عمرانی و توسعه شهری وزارت کشور طي سخناني به کمکهای مالی از محل ماده ۵۸ به اتمام طرحهای نیمه تمام سخن گفته و اظهار داشت:چنانچه هریک از شهرداریها طرح های عمرانی خوبی داشته باشند وام های بسیار خوبی با شرایط بازپرداخت آسان به آنان پرداخت خاواهد شد. وي همچنين در مورد تخصیص قیر نيز گفت: با توجه به اينكه بهاي قیر بصورت نقدی پرداخت می شود در آینده نزدیک وجوه لازم  آن به حساب شهرداریها واریز خواهد شد.

جمالی نژاد در ادامه با بیان اینکه به همان میزان جذب و  حمایت خيرين  در شهرداري ها، از سوي دولت نيز به سب استقبال از حضور خیرین تتخصيص بودجه صورت مي گيردف تعهد کرد هرگونه مشکلاتی در راه حضور خیرین شهرساز باشد از واردات خودرو از خارج از کشور گرفته تا مجوزهای لازم برای طرحهای عمرانی در اسرع وقت اعمال مي گردد.

لازم به ذکر است در این دیدار  قنبرنژاد، محمودپور، جمالي، كراماتي، اسكندري، رضايي، حليمي، صالحي، نجفي، حيدري، غلامي و رنجبر به ترتيب شهرداران شهرهاي لار، خنج، ارد، اوز، عمادشهر، بيرم، خور، بنارويه، جويم، لطيفي، محمله و دهكويه حضور داشتند.

ف ۱۱۰ل

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین