پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

دیدار فرمانده سپاه لارستان با رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان

همزمان با هفته تربیت بدنی، فرمانده سپاه لارستان با رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان دیدار کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان،  فرمانده…

همزمان با هفته تربیت بدنی، فرمانده سپاه لارستان با رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان دیدار کرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان،  فرمانده و مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه لارستان  با حضور در اداره ورزش و جوانان لارستان با طیبی رئیس اداره و کارکنان آن دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، سرگرد جاهدی ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی، از تلاش ها و فعالیت های اداره ورزش و جوانان لارستان در امر ورزش و تربیت بدنی در سطح شهرستان تقدیر کرد و افزود: گسترش فرهنگ ورزش در واقع یکی از مصادیق امر به معروف و ضامن سلامتی و تندرستی جامعه می باشد که الحمدلله جناب آقای طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان و کارکنان خدوم آن به خوبی در گسترش و نهادینه سازی این فرهنگ در سطح شهرستان عمل نموده اند.

فرمانده سپاه لارستان، در ادامه ضمن تشکر از همکاری و هماهنگی این اداره  با مجموعه سپاه و بسیج در برنامه های ورزشی و تربیت بدنی، از آمادگی بیش از پیش مجموعه تحت امر خود برای همکاری و تعامل با اداره ورزش و جوانان خبر داد.

در ادامه، طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان ضمن تشکر از فرمانده  و مسئول تربیت بدنی سپاه لارستان، مجموعه سپاه و بسیج شهرستان را از پیشگامان ورزش و تربیت بدنی دانست و گفت:بسیاری از برنامه های ورزشی و تربیت بدنی که در سطح شهرستان برگزار می گردد به واسطه تعاملات بسیار  خوب تربیت بدنی سپاه لارستان با اداره ورزش و جوانان و همکاری مجموعه سپاه و بسیج و پایگاه های مقاومت می باشد که امیدواریم این تعاملات و همکاریها روز به روز گسترش یابد.

 در انتهای این دیدار، فرمانده و مسئول تربیت بدنی سپاه لارستان با اهدای تندیس و لوح یادبود از طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان و همچنین برادر بسیجی سید محمدحسن دانش لاری از کارکنان این اداره و مربی دفاع شخصی سپاه و بسیج تقدیر نمودند.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۸:۲۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین