پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

صيدانلو:فدراسيو آماده هرگونه همكاري در راه اندازي سريعتر دهكده المپيك لارستان است

 رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیل رانی کشور در سخنانی آمادگی این فدراسیون را برای هرگونه کمک برای راه اندازی هر چه سریعتر دهكده المپيك لارستان را اعلام کرد. به گزارش ميلادلارستان…

 رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیل رانی کشور در سخنانی آمادگی این فدراسیون را برای هرگونه کمک برای راه اندازی هر چه سریعتر دهكده المپيك لارستان را اعلام کرد.

به گزارش ميلادلارستان به نقل از  روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ محمود صیدانلو رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی کشور به اتفاق جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، دکتر جمشید جعفرپور رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، طهماسبی رییس هیات موتور سواری و اتومبیل رانی استان فارس، نجمی معاون اداره ورزش و جوانان استان و محمد حسن طیبی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان، از دهکده المپیک لارستان دیدن کردند.

محمود صیدانلو رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیل رانی کشور در سخنانی آمادگی این فدراسیون را برای هرگونه کمک برای راه اندازی هر چه سریعتر این پروژه اعلام کرد.

قرار است در این دهکده ۳۰ هکتاری،  پیست موتورسواری، اتومبیل رانی و همچنین سوارکاری احداث شود. با احداث دهکده المپیک لارستان مشکل ورزشکاران و جوانان علاقه مند به سه رشته موتورسواری، اتومبیل رانی و سوارکاری، مرتفع خواهد شد.  مسئولین همچنین در این بازدید، گفت و گویی نیز با موتورسواران کراس و اتومبیلرانان آفرود حاضر در این المپیک داشتند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۸:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین