پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

درخواستهاي مردمي خطاب به شهرداري لار و روابط عمومي ميلاد لارستان

در ادامه درخواست هاي مردمي طی چند ماه گذشته،‌ مجموعه ديگري از درخواست هاي مردمي را که به سامانه های درخواست های مردمی میلاد لارستان (سامانه پیامکی ۲۰۰۰۳۰۰۰۰۵۰۰۰۰  و نیز…

در ادامه درخواست هاي مردمي طی چند ماه گذشته،‌ مجموعه ديگري از درخواست هاي مردمي را که به سامانه های درخواست های مردمی میلاد لارستان (سامانه پیامکی ۲۰۰۰۳۰۰۰۰۵۰۰۰۰  و نیز سامانه واتس آپی ۰۹۳۵۸۹۴۹۳۹۷)  ارسال شده با هم مرور می نماییم. خواهشمند است مسئولان  موارد را مدنظر قرار دهند. ضمنا این امکان وجود دارد که برخی موارد فوق مرتفع گردیده باشد که لازم است مسئولان محترم در خصوص آن اطلاع رسانی نمایید.

لازم به ذكر است به رسم امانت داري درخواست هاي ارائه شده خطاب به روابط عمومي ميلاد لارستان نيز منتشر شده و ان شاء ا… پيگيري لازم صورت خواهد گرفت.

۱) رسم است در لار كه هروقت اداره اي و خصوصا شهرداري مي خواهند بلواري، خياباني و فلكه اي را تعميركنند بايد حتما خانواده اي را داغدار كنند و نيز وسيله هاي نقليه را دراين شرايط سخت اقتصادي خانواده ها دچار مشكل نمايند بعدا به فكر نصب علايم بيفتند. نمونه فعلي آن فلگه لوري كه چندماه است درگير ان هستند.(قابل توجه شهرداري لار)

۲) باسلام سه خيابان۱۲متري فرمانداري، پاسارگاد و برق سابق قبل از انقلاب آسفالت شده است. ۱۲متري فرمانداري سال۴۵بلوك ۴ آسفالت شده .متاسفانه ازآن زمان تاكنون هيچ اقدامي غير از لكه گيري (باتوجه به لوله كشي گاز و…) انجام نشده است. لطفا در آسفالت مجدد آن مبادرت نماييد. (قابل توجه شهرداري لار)

۳) ازنشريه ميلاد تقاضا دارم كه نه تنها در رابطه با پارك ملت ؛بلكه در رابطه با تمامي فضاي سبز شهري گزارش و تصوير تهيه نمايند.تا نقاط قوت و ضعف آن بيشتر مشخص شود.  ميلادلارستان: موضوع پيگيري خواهدشد

۴) لطفاً از فضاي سبز شهرداري لار سئوال شود ، كه چرا بجاي توسعه فضاي سبزشهري ؛بعضي ازاين فضاها كه قبلاً باصرف وقت و هزينه ايجاد شده اند در حال از بين رفتن هستند؟! (قابل توجه شهرداري لار)

۵) در مورد ساختمان نيمه تمام جمعيّت هلال احمر كه چندين سال به اين حال رها شده؛ اگر عكس و گزارشي تهيّه بفرمائيد شايد مسئولين امر اقدامي در جهت اتمام آن انجام دهند . ميلادلارستان: موضوع پيگيري خواهدشد

۶) چرا از ادارات لار گزارشي تهيه نمي كنيد تا بامشكلات اين مردم صبور كه مورد بي مهري قرار مي گيرند بيشتر و بهتر آشنا شويد. ميلاد لارستان: شهروند گرامي، لطفا نام ادارات مدنظر را ذكر نماييد تا در خصوص مشكلات گزارش تهيه شود.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۴:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “درخواستهاي مردمي خطاب به شهرداري لار و روابط عمومي ميلاد لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    کارهای شهرداری لاک پشت وار انجام میشه..انگار میخوان اپولو هوا کنند

  2. ناشناس گفت:

    سلام و عرض احترام خدمت تمام دست اندرکاران زحمت کش نشریه میلاد
    یک پیشنهاد،لطفا شکایات و.. را با ادارات مربوطه در میان بگذارید و نتیجه آن را در نشریه اعلام کنید،
    خیلی از ادارات از جمله شهرداری در بیشتر کارهای عمرانی دچار کاستی های زیادی هستند، شهر لطیفی ،محله جهرمی ها،خیابان شهید خاوری از دید بهداشت بسیار کثیف می باشد،چطوری شهردار یک شهر روی بهداشت شهرش کنترل ندارد؟ اگر کنترل هست چرا خیابان خاوری با فضله گوسفند و سگ و..پر شده،مگر قانون نیست،مگر بهداشت مسئله کم اهمیتی است که ۶ سال هست شهرداری نتوانسته دام را از شهر بیرون ببرد،،چطوری هر روز به تعداد امکان نگهداری دام در این خیابان اضافه می شود،مسئولین خواب شهر لطف بیدار شوید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین