جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

2800دانش‌آموز بیرم یک زمین چمن برای ورزش ندارند!

رئیس اداره آموزش‌وپرورش بیرم گفت: این منطقه با یک جمعیت دانش‌آموزی ۲۸۰۰ نفری، فاقد یک زمین چمن ورزشی است. به گزلرش ميلادلارستان به نقل از فارس، علی ملک پور  اظهار…

رئیس اداره آموزش‌وپرورش بیرم گفت: این منطقه با یک جمعیت دانش‌آموزی ۲۸۰۰ نفری، فاقد یک زمین چمن ورزشی است. به گزلرش ميلادلارستان به نقل از فارس، علی ملک پور  اظهار داشت: ۲۸۰۰ دانش‌آموز در منطقه بیرم تحصیل می‌کنند که این جمعیت دانش‌آموزی نیاز به فضای ورزشی به‌ویژه یک زمین چمن مصنوعی دارند. وی از تهیه زمین این مجموعه نیز خبر داد و افزود: زمین موردنیاز چمن مصنوعی در کنار استخر سرپوشیده شهدای غواص تدارک دیده‌شده و آماده احداث است اما به دلیل نبود اعتبار همچنان بلاتکلیف است.

این مقام مسئول از حمایت مدیران تربیت‌بدنی اداره کل آموزش‌وپرورش فارس برای ساخت این زمین چمن خبر داد و گفت: معاون تربیت‌بدنی اداره کل آموزش‌وپرورش استان فارس در مهرماه امسال از امکانات ورزشی این منطقه دیدن کرد و قول همکاری برای احداث این زمین را داده است. ملک پور خاطرنشان کرد: قطعاً ساخت این زمین ورزشی با توجه به اعتبارات محدود آموزش‌وپرورش، نیاز به مشارکت خیران و نیک اندیشان منطقه دارد تا دانش‌آموزان بیرم نیز از این امکانات بهره‌مند شوند.

وی درعین‌حال گفت: اداره آموزش‌وپرورش بیرم همکاری نزدیکی با اداره کل ورزش و جوانان فارس داشته به‌طوری‌که سالن ورزشی سرپوشیده شهید خجسته در طول سال با امکانات مطلوب در اختیار هیات های ورزشی قرار می‌گیرد.

ملک پور افزود: انتظار داریم مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس که خود نیز یک آموزش‌وپرورشی بوده، عنایت ویژه‌ای به دانش‌آموزان منطقه داشته باشند. رئیس آموزش‌وپرورش بیرم همچنین در مورد عدم استفاده از استخر شهدای غواص این منطقه نیز گفت: برای بهره‌برداری از این استخر در انتظار مجوز وزارت آموزش‌وپرورش هستیم.

با توجه به ساخت و ۱٫۵ میلیون مترمربع فضای ورزشی در استان فارس در سال‌های اخیر، منطقه بیرم تا به امروز از چنین فضایی محروم بوده است و انتظار می‌رود مسئولان ورزش استان به این منطقه توجه ویژه داشته باشند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۳:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین