جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری همایش یک عاشقانه آرام در لار

همایش دانشجویی با عنوان “یک عاشقانه آرام” در لار برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط بسیج دانشجویی لارستان، همایش« یک عاشقانه آرام» یکشنبه ۱۹ آبان ماه…

همایش دانشجویی با عنوان “یک عاشقانه آرام” در لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط بسیج دانشجویی لارستان، همایش« یک عاشقانه آرام» یکشنبه ۱۹ آبان ماه ۹۸ با حضور پرشور دانشجویان و‌ مسئولین دانشگاه های لار و شهرستان های مجاور، با محوریت ازدواج و زندگی موفق در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی و به همت بسیج دانشجویی حوزه شهید مفتح لارستان و با حمایت موسسه رویش ترنم مهر برگزار شد.

در این گردهمایی، «حجت الاسلام علی داوری»، استاد برجسته دانشگاه تبریز و مشاور خانواده، به معضل نسل جدید جامعه یا به سخنی روانتر، دوستی های نامتعارف امروزی پرداختند.

وی در نخستین های کلام خود با توصیه ای جوانان را به واقع بینی دعوت کردند و از آنها خواستند تا از زندگی های آرمانی که رسانه و دیگر عوامل مؤثر، آن را ملکه ذهن افراد جامعه قرار دادنده اند دست بکشند و واقعیت را در اطرافشان دریابند.

بخش دیگری از برنامه به گفتمان، مناظره و پرسش و پاسخ بین دانشجویان و استاد اختصاص داده شد که دانشجویان راجع به موضوع مطرح شده نقطه نظرات خود را آزادانه بیان کردند.

در انتها حجت الاسلام داوری خانمها را به تفکر و مشورت با خانواده و عدم زود باوری و همچنین آقایان را به پایبندی به تعهدات در زندگی شخصی و مشترکشان توصیه کرد.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۳:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین