شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

معتمديان:نيمي از بودجه كتابخانه مركزي لار با “اوراق” پرداخت شده؛ اتمام پروژه به 99 افتاد

معاون مدیر کل و رییس اداره کتابخانه های عمومی لارستان در پاسخ به  به سئوال سردبیر روزنامه میلاد لارستان مورخ۹۸/۶/۲۴ در خصوص گزارش آخرین وضعیت پروژه کتابخانه مرکزی لارستان اذعان داشت:…

معاون مدیر کل و رییس اداره کتابخانه های عمومی لارستان در پاسخ به  به سئوال سردبیر روزنامه میلاد لارستان مورخ۹۸/۶/۲۴ در خصوص گزارش آخرین وضعیت پروژه کتابخانه مرکزی لارستان اذعان داشت: با پیگیری های بعمل آمده و حمایت های نماینده مردم، اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد ریال به پروژه تخصیص داده شد که تا کنون نصف اعتبار مذکور در اختیار نهاد کتابخانه ها قرار گرفته و به دلیل اینکه اعتبار مذکور در قالب اوراق مشارکت پرداخت گردیده  و نیز برخی  مشکلات  دست و پا گیر اداری با کمی تاخیر، ساخت پروژه به زودی ادامه پیدا خواهد کرد وانشاء الله پیش بینی می شود تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری برسد.

به مناسبت فرا رسیدن بیست و پنجمین دوره هفته کتاب از تاریخ ۲۳ آبان لغایت ۳۰ آبان ماه ۹۸ برنامه های ویژه این مناسبت در کلیه کتابخانه های شهرستان برگزار خواهدشد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و اداره کتابخانه های عمومی لارستان، معتمدیان، معاون مدیر کل و رییس اداره کتابخانه های عمومی لارستان ضمن تبریک فرارسیدن هفته خجسته کتاب به کلیه کتابداران و دوستداران کتاب  از اجرای بیش از ۱۸۰ برنامه فرهنگی در حوزه کتاب وکتابخوانی در کلیه کتابخانه های شهرستان خبر داد.

معتمدیان، با اشاره به اینکه شعار امسال هفته کتاب (حال خوش با خواندن کتاب ) عنوان گردیده از اقشار مختلف جامعه علی الخصوص خانواده ها دعوت کرده حتما از برنامه های متنوع کتابخانه های سطح شهر و بخش های تابعه برای خود و فرزندانشان استفاده کنند .

معاون مدیر کل کتابخانه ها، از شروع بکار ۴ کتابخانه تازه تاسیس با امکانات وتجهیزات مناسب در بخش بیرم(صحبت-مهد دانش-آیت الله حقانی) و در بخش اوز (ام الخیر ) خبر داد که ۳ کتابخانه آن با همت خیراندیشان ایجاد گردیده است. معتمدیان، همچنین از اجرای طرح سفیران کتاب ویژه مناطق عشایری لارستان خبر داد و اذعان داشت این طرح  طی تفاهم نامه ای با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان فارس و با هدف دسترسی مردم محروم عشایر به کتاب در هفته کتاب کلید خواهد خورد.

همچنین وی به برخی برنامه های شاخص از جمله نشست کتابخوان در ۱۲ مدرسه شهرستان، رونمایی از آرشیو کتب نویسندگان لارستان، اهدای مجموع ۱۲۰۰ نسخه کتاب و نشریات به کتابخانه های ۴ مدرسه  مقطع ابتدایی شهرستان ،برگزاری مسابقه کتاب ویژه کودکان و نوجوانان حوزه شهر لار و غیره،‌اشاره کرد.

معتمدیان، معاون مدیر کل کتابخانه ها در پاسخ به سئوال سردبیر روزنامه میلاد لارستان مورخ۹۸/۶/۲۴ در خصوص گزارش آخرین وضعیت پروژه کتابخانه مرکزی لارستان اذعان داشت با پیگیری های بعمل آمده و حمایت های نماینده محترم، اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد ریال به پروژه تخصیص داده شد که تا کنون نصف اعتبار مذکور در اختیار نهاد کتابخانه ها قرار گرفته و به دلیل اینکه اعتبار مذکور در قالب اوراق مشارکت پرداخت گردیده  و نیز برخی  مشکلات  دست و پا گیر اداری با کمی تاخیر، ساخت پروژه به زودی ادامه پیدا خواهد کرد وانشاء الله پیش بینی می شود تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری برسد.

 همچنین وی از دو پروژه کتابخانه دیگر در شهر لطیفی و شهر دهکویه خبر داد که پروژه شهرلطیفی با متراژ حدود ۲۰۰ مترمربع آماده تحویل به نهاد کتابخانه ها جهت تجهیز وبهره برداری بوده ومراحل اداری آن در حال انجام است وپروژه کتابخانه شهر دهکویه نیز با متراژ ۳۰۰ در حال اتمام بوده که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

س-۲۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۹:۳۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “معتمديان:نيمي از بودجه كتابخانه مركزي لار با “اوراق” پرداخت شده؛ اتمام پروژه به 99 افتاد”

  1. شهروند گفت:

    اقاي معتمديان، مردم به وعده هاي نه چندان صادقانه شما عادت كردند. براي خودتان نيز به وعده هاي غير حقيقي خود اگاه شويد كافيست عبارت كتابخانه مركزي را در ارشيو ميلاد لارستان جستجو كنيد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین