پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 19

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار

مراسم بزرگداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در دانشکده علوم پزشکی لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت تحقیقات و فناوری، در مراسمی به منظور بزرگداشت…

مراسم بزرگداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در دانشکده علوم پزشکی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت تحقیقات و فناوری، در مراسمی به منظور بزرگداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار  با حضور رضایی رئیس بیمارستان امام رضا (ع) ،  مریم صدیق رئیس دانشکده پرستاری حضرت زینب (س)، مسئولین، مدیران، اساتید، دانشجویان و کتابداران دانشکده علوم پزشکی لارستان، از کتابداران این دانشکده در چهار قسمت کتابدار برتر آموزشی (موهبت شیوخی)،  درمانی (زهرا اخوت) ، بهداشتی (مهرنوش عسگری) و کتابدار پیشکسوت (زینت شکفته) و همچنین خیر محترم کتابخانه بیمارستان امام رضا (حاج یونس راستی) تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم، عبداله پور و  شیوخی گزارشی از وضعیت کتابخانه های مرکزی، دانشکده و بیمارستان و اقدامات انجام شده در سال ۱۳۹۸ در راستای بهبود کیفیت خدمات رسانی به علاقمندان به کتاب و کتابخوانی ارائه نمودند. در ادامه رضایی ضمن تبریک این ایام خصوصا به همکاران کتابدار ، از زحمات کتابداران و همچنین خیر  حاج یونس راستی که  به همت ایشان تجهیز کتابخانه بیمارستان انجام گردیده است تقدیر نمودند.

در حاشیه این مراسم نیز ، کتابخانه بیمارستان امام رضا(ع) با حضور شرکت کنندگان مورد بازدید قرار گرفته و رسما رونمایی گردید.

همچنین در مراسمی تحت عنوان پویش خرید کتاب ، مبالغی جهت خرید و اهداء کتاب به کودکان بستری در بخش اطفال بیمارستان تهیه و با حضور شرکت کنندگان به این کودکان اهداء گردید.

 س-۲۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین