جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کسب رتبه برتر جشنواره سیمرغ توسط دانشجوی دانشکده علوم پزشکی لارستان

یکی از دانشجویان دانشکده علوم پزشکی لارستان رتبه دوم بخش هنر‌های تجسمی و ادبی جشنواره کشوری «سیمرغ» را از آن خود کرد.  به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری دانشجو…

یکی از دانشجویان دانشکده علوم پزشکی لارستان رتبه دوم بخش هنر‌های تجسمی و ادبی جشنواره کشوری «سیمرغ» را از آن خود کرد.  به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری دانشجو آیین اختتامیه بخش‌های ادبی و تجسمی و بخش اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشگاه علوم پزشکی کشور در پردیس تئاتر تهران برگزار شد. سیماسادات لاری معاون فرهنگی دانشجویی وزیر بهداشت و رییس جشنواره، امیر للگانی دبیر جشنواره، محمدحسین پورفاضلی‌نژاد مدیر دبیرخانه و اجرایی، الهه گلچهره رحیمی مدیر روابط عمومی و جمعی از مدیران و مسئولان حوزه علوم پزشکی از جمله حاضران در این مراسم بودند.

بنا به اظهارات مسئولین برگزاری این جشنواره تعداد ۴۳ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که مورد داوری قرار گرفتند. بخش موسیقی ۲۹۴ اثر، بخش ادبی ۷ هزار ۴۰۹ اثر، فیلم سه هزار و ۲۷۴ اثر، هنرهای تجسمی ۳۱ هزار و ۹۰۰ اثر را به خود اختصاص داده بودند.

به گزارش میلاد لارستان در  مراسم اختتامیه و در بخش رشته عکاسی، دانشجویان علوم پزشکی “میلاد اسلام زاده” از دانشکده علوم پزشکی لارستان برای اثر «عطار» رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۷:۵۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین