سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20
امام جمعه لارستان

مردم لارستان از فتنه و آشوب اخیر سربلند خارج شدند

امام جمعه لارستان با تقدیر ویژه از مردم ولایتمدار لارستان به خصوص جوانان این خطه برگ زرینی در کارنامه افتخارات این منطقه ثبت شد و در آشوب و فتنه اخیر…

امام جمعه لارستان با تقدیر ویژه از مردم ولایتمدار لارستان به خصوص جوانان این خطه برگ زرینی در کارنامه افتخارات این منطقه ثبت شد و در آشوب و فتنه اخیر سرفراز و سربلند بیرون آمد، گفت: در لارستان نه تنها اتفاقاتی به وجود نیامد بلکه در سرکوبی آشوب ها در مناطق دیگر تلاش کردند که باید برای این مهم سجده شکر بجای آورد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی خرم در آئین عبادی سیاسی نخستین روز از آخرین ماه پائیز نماز جمعه شهر لار با بازخوانی بخش هایی از مواضع رهبر معظم انقلاب درخصوص مسائل بوجود آمده در باب اجرای طرح مدیریت مصرف بنزین، اظهار داشت: دشمنان پس از گذشتن ۴۰ سال از انقلاب اسلامی و با بهره گیری از تجربیات خود در زمینه دسیسه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و غیره علیه ملت ایران باز هم به نتیجه نرسیده اند.

وی با اشاره به تأکید آمریکایی ها بر لزوم جنگ اقتصادی با ملت ایران افزود: برای مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا، در داخل ایران نیز ستادی برای مواجه با این مهم تشکیل شده و رهبر معظم انقلاب از تصمیمات آن آگاهی دارند تا بتوان در برابر دشمن پیروز از میدان خارج شد و حمایت رهبری از تصمیم سران قوا به رغم موافقان و مخالفان در اجرای طرح مدیریت مصرف بنزین به دلیل مصلحت کشور حمایت کردند و خود را سپر سران قوا قرار دادند.

این استاد حوزه و دانشگاه خطاب به مسئولان مبنی بر این مسئولان باید به جهت بزرگوار رهبر معظم انقلاب با عمل صحیح خود قدردان ایشان باشند، تصریح کرد: تصمیم رهبری گرچه برای ایشان ممکن بود سوالاتی در ذهن ها ایجاد کند، با توجه به اینکه رهبری فرماندهی اتاق جنگ را برعهده دارند، باید در مقابل دشمن درست ترین تصمیم اتخاذ شود.

امام جمعه لارستان با اشاره به توطئه های دشمنان در چند ماه اخیر در منطقه خاورمیانه با چاشنی اقتصادی، خاطر نشان کرد: حدود ۲ ماه پیش به جهت افزایش مالیات ها، اعتراضاتی در کشور لبنان از سوی مردم آغاز شد اما پس از کوتاه امدن دولت، نخست وزیر مجبور به کناره گیری شد و در ادامه خواستار کنار گذاشتن سلاح حزب الله شدند.

وی با بیان اینکه در یک طراحی مشابه در کشور عراق شاهد اعتراض مردمی به افزایش هزینه ها و فساد اداری بودیم، ادامه داد: در این کشور با کوتاه امدن دولتمردان با هدایت خارج نشینان خواستار آن بودند تا نیروی بسیج مردمی حشدالشعبی را خلع سلاح کنند.

حجت الاسلام موسوی با اذعان به اینکه دشمنان به دنبال ان بودند تا با سوءاستفاده از اعتراضات سیاسی ملت ایران در پی دستیابی به سایر مقاصد خود از جمله حذف حجاب اجباری بودند، عنوان کرد: دشمن می خواست با نشانه روی قلب تپنده مقاومت در خاورمیانه یعنی ایران به اهداف خود دست یابد.

این مسئول با تأکید بر اینکه لازم بود پیش از اجرای طرح افزایش نرخ بنزین اقدامات اقناعی و توجیهی برای عموم مردم و نخبگان انجام می شد، گفت: یکی از ابزارهای دشمن برای به هم ریخت جوامع استفاده از ابزار شوک است چراکه تعادل جامعه را برهم می زند و همانگونه که در مرحله نخست هدفمندی یارانه ها اطلاع رسانی و برنامه ریزی شد باید در این مرحله نیز انجام می شد و نیاز است تا در تصمیمات مهم مردم، نخبگان و منتقدان را توجیه کرد تا شاهد حوادث سوء نباشیم.

امام جمعه لارستان حمایت رهبر معظم انقلاب از مسئولان را یکی از زیبایی های حوادث اخیر برشمرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری با هزینه کردن از خود تصمیم سران قوا را حمایت کردند که خوشبختانه با ورود رهبری، مردم نیز با خلق کردن صحنه های زیبا از امنیت و اقتدار کشور حمایت کردند.

وی با تقدیر ویژه از مردم ولایتمدار لارستان به خصوص جوانان این خطه برگ زرینی در کارنامه افتخارات این منطقه ثبت شد و در آشوب و فتنه اخیر سرفراز و سربلند بیرون آمد، تصریح کرد: در لارستان نه تنها اتفاقاتی به وجود نیامد بلکه در سرکوبی آشوب ها در مناطق دیگر تلاش کردند که باید برای این مهم سجده شکر بجای آورد.

حجت الاسلام موسوی اقدام بسیجیان و پاسداران لارستان برای مشارکت در سرکوبی آشوب ها در سایر شهرها با اعزام به موقع نیرو را مورد تمجید قرار داد.

امام جمعه لارستان در پایان هفته بسیج را گرامیداشت.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۴:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مردم لارستان از فتنه و آشوب اخیر سربلند خارج شدند”

  1. ح توانا گفت:

    وقتی سربلند بودیم که اعتراض می کردیم و آشوبگری نه چرا که سکوت در برابر ظلم گرانی، سربلندی نیست.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین