پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

40 سال خدمت، جهاد و شهادت؛ اجرای 120 برنامه در هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه لارستان، از اجرای ۱۲۰ برنامه متنوع در هفته مبارک بسیج در سراسر لارستان خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، سرگرد…

فرمانده سپاه ناحیه لارستان، از اجرای ۱۲۰ برنامه متنوع در هفته مبارک بسیج در سراسر لارستان خبر داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، سرگرد جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان، طی مصاحبه ای به مناسبت هفته مبارک بسیج، از اجرای ۱۲۰ برنامه متنوع در طول این هفته باشکوه در سراسر لارستان بزرگ خبر داد.

سرگرد جاهدی، با اعلام این خبر افزود: امسال و در ۴۰ سالگی تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره)، مجموعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج، ۱۲۰ برنامه متنوع فرهنگی، جهاد و شهادت، ورزشی، هنری، علمی، روشنگری و بصیرت افزایی، اخلاقی و معنویت افزایی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و خدمت رسانی، عمرانی و آبادانی، خدمات درمانی و پزشکی، امنیتی و رزمی را در سراسر لارستان بزرگ به اجرا در خواهند آورد و در طلیعه  ۴۰سالگی شجره طیبه بسیج که به شعار ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت نامگذاری شده است گوشه ای از توانمندی ها، اقتدار و شکوه خود را به نمایش خواهند گذاشت.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان، در پایان از اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با عنوان همایش شکوه مقاومت خبر داد.

س-۲۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین