شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری برنامه جذابیت ها و شگفتی های درس ریاضی در مدرسه شاهد لار

جذابیت ها و شگفتی های درس ریاضی در آموزشگاه دخترانه متوسطه اول شاهد لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان،در یک برنامه درون آموزشگاهی به مناسبت دهه ریاضیات، برنامه ای…

جذابیت ها و شگفتی های درس ریاضی در آموزشگاه دخترانه متوسطه اول شاهد لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان،در یک برنامه درون آموزشگاهی به مناسبت دهه ریاضیات، برنامه ای با عنوان(جذابیت ها و شگفتی های درس ریاضی) با پیگیری دبیران ریاضی و همکاری مدیریت مدرسه در آموزشگاه دبیرستان دخترانه متوسطه اول شهدای دانش آموز شهرستان لارستان برگزار شد.

در این برنامه دانش آموزان به صورت کلاسی و گروهی با انجام مراسم صبحگاه با نشاط ریاضی، آذین بندی کلاس ها با دست سازه های ریاضی، ساختن سرگرمی ها و بازی های فکری ریاضی و مشاوره دادن دانش آموزان به یکدیگر با موضوع روش های موفقیت در این درس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

خانم افشار دبیر ریاضی این آموزشگاه هدف از اجرای این برنامه را توسعه خلاقیت دانش آموزان در درس ریاضیات، ارتقای انگیزه برای یادگیری این درس، تسهیل نمودن شرایط یادگیری و در نهایت آشتی دانش آموزان با درس ریاضی برشمرد و اظهار امیدواری کرد در سالهای آینده نیز اینگونه طرح ها با همکاری دیگر دبیران ریاضی و همت اداره آموزش و پرورش در سایر آموزشگاههای این شهرستان برگزار گردد.

این برنامه که به مدت یک هفته ادامه داشت مورد بازدید و استقبال مهدی اسماعیلی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، محمدی رئیس بنیاد شهید لارستان و دیگر مسئولین، معاونین و کارشناسان و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش شهرستان قرار گرفت.

در نهایت گروههای برتر دانش آموزی و دبیرانی که در این برنامه مشارکت داشتند، از طرف نسرین حجتی مدیریت آموزشگاه مورد تقدیر قرار گرفتند.
ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۴:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین