جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مردم لارستان در اتفاقات اخیر عیار انقلابیگری خود را یکبار دیگر نمایان ساختند

امام جمعه لارستان با اذعان به اینکه مردم لارستان در اتفاقات اخیر عیار انقلابیگری خود را یکبار دیگر نمایان ساختند، تصریح کرد: هرچند ما نسبت به برخی از قضایا منتقد…

امام جمعه لارستان با اذعان به اینکه مردم لارستان در اتفاقات اخیر عیار انقلابیگری خود را یکبار دیگر نمایان ساختند، تصریح کرد: هرچند ما نسبت به برخی از قضایا منتقد بودیم، اما زمان حال را فرصت مناسبی برای بیان انتقادات خود ندانستید و اجازه سوء استفاده به دشمن را ندادید و با حضور حماسی در حمایت از نظام، سنگ تمام گذاشتید.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر لار با توصیه به نمازگزاران در رعایت حال یکدیگر و احترام متقابل، اظهار داشت: صدای بلندگوهای مساجد و حسینیه ها نباید بگونه ای باشد که موجب ناراحتی همسایگان شود.

وی با بازخوانی برخی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با بسیجیان سراسر کشور، افزود: ایشان تکریم و تعظیم خود به ملت بزرگ ایران را به جهت حرکت مردم ایران طی روزهای اخیر در پی حوادث و اغتشاشات ابراز داشتند و حمایت مردمی را نشان از قدرت و عظمت ملت ایران دانستند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اغتشاشات اخیر را یک توطئه عمیق وسیع بسیار خطرناکی که آنهمه پول خرج آن شده بود تا بتوانند در یک بزنگاهی انجام دهند، دانستند و تصریح کرد: دشمنان به دنبال حرکت تخریب، شرارت و آدم کشی بودند و فکر کردند در قضیه بنزین فرصتی بوجود آمده و لشکر خود را وارد کردند، این حرکت به وسیله مردم نابود شد.

امام جمعه لارستان با اذعان به اینکه برای مقابله با اغتشاشات اخیر بسیج، سپاه و نیروی انتظامی وارد میدان شدند و به طور جدی کار و وظیفه خود را انجام دادند که جای تقدیر دارد، خاطر نشان کرد: بنا به فرموده رهبری، حرکتی را که مردم انجام دادند، از حرکت میدانی دیگر بالاتر و مهمتر بود.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به دسیسه عربستان و آمریکا در قالب طرحی بنام «چارچوب شراکت آمریکا و عربستان در قرن ۲۱» با تعیین ۳ هدف اصلی، ادامه داد: این کشورهای مستکبر بدنبال منافع آمریکا شامل ایجاد بستر مناسب برای رأی آوری ترامپ و همچنین دامن زدن به آشوب ها برای فراهم سازی منافع آمریکا در منطقه است.

وی دومین هدف از اجرای طرح مشترک آمریکا و عربستان را دستیابی به منافع کوتاه و بلندمدت برای حکومت آل سعود دانست و یادآور شد: عربستان در این طرح بدنبال سوق دادن منطقه برای نجات از باتلاق جنگ یمن و همچنین تطهیر چهره عربستان بعد از جنایت های متعدد داخلی و خارجی مثل قتل خاشقچی، قتل شیخ نمر، اعدام چند نوجوان و همچنین اعدام مدافعان حقوق بشر و غیره است.

حجت الاسلام موسوی هدف بلند مدت عربستان در این طرح مشترک را تحکیم جایگاه عربستان بعنوان قدرت برتر منطقه برشمرد و ادامه داد: ساده انگاری است اگر که تصور شود اختلاف ایران و عربستان بر سر جنگ یمن است بلکه عربستان بدنبال تسلط بر امت اسلام و نوکری برای استکبار و اجرای نقشه های آنان بر علیه امت اسلام است.

امام جمعه لارستان سومین بعُد طرح عربستان و آمریکا را ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: اینان برای ضربه زدن به ایران ۳ مرحله تعریف کرده اند که نخستین بخش آن ارسال پیام به سران ایران برای تغییر رفتار خود در مناسبات بین المللی و پذیرش برجام های منطقه ای است.

وی بی ثبات سازی و آشوب در داخل ایران به منظور مشغول سازی ایران به خود و جلوگیری از رشد اقتدار منطقه ای ایران انقلابی را برنامه میان مدت آمریکا و عربستان دانست و گفت: ایران در زمان حال مجموعه ای از کشورهای سوریه، عراق، لبنان، فلسطین و در آمریکای لاتین نیز بعضی کشورها همراهی دارند و می خواهند اقتدار منطقه ای ایران را زیر سوال ببرند.

موسوی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال براندازی و تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، تأکید کرد: در میدان عمل دشمنان با ۲ طرح «نمرود» و «عنکبوت» با استفاده از فشار حداکثری در بحث اقتصادی با اعمال تحریم های بی سابقه آمریکا بر علیه ملت ایران و همچنین فشار سیاسی فزاینده و فرساینده بدنبال ناامن سازی و آشوبگری برای نشان دادن ناکارآمدی نظام و سلب مشروعیت از آن در افکار عمومی است.

امام جمعه لارستان با اذعان به اینکه مردم لارستان در اتفاقات اخیر عیار انقلابیگری خود را یکبار دیگر نمایان ساختند، تصریح کرد: هرچند ما نسبت به برخی از قضایا منتقد بودیم، اما زمان حال را فرصت مناسبی برای بیان انتقادات خود ندانستید و اجازه سوء استفاده به دشمن را ندادید و با حضور حماسی در حمایت از نظام، سنگ تمام گذاشتید.

وی خطاب به مسئولان، گفت: مردم مسئولان را در موضوعات مختلف شرمنده کرده اند و در دفاع از نظام و انقلاب پیشروتر هستند و ما دست مردم را می بوسیم اما مسئولان هم وظائفی از جمله نظارت بیشتر برای جلوگیری از سوء استفاده ها در اوضاع پیش آمده هستند.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه اگر قرار است افزایش قیمت هایی صورت بگیرد باید منطقی باشد و دچار افسارگسیختگی نشود، خاطر نشان کرد: مسئولان می بایست به نحوه خدمات رسانی اعم از کیفیت و کمیت و قیمت آن نظارت داشته باشند.

امام جمعه لارستان با انتقاد از بی حساب و کتاب بودن برخی از قیمت گذاری ها در اجناس و کالاها، تأکید کرد: در شهریورماه لباسی برای اتو در قم ۴ هزار تومان انجام شد اما در لار یک مغازه ۸ هزار تومان و مغازه ای ۱۲ هزار تومان حق الزحمه را دریافت کرد.

وی با طرح این سوال انتقادی که چرا نباید نظارتی باشد قیمت ها از یک کوچه یا خیابان باید فرق داشته باشد؟، گفت: مسئولان باید سرکشی کنند، تذکر دهند و در صورت نیاز اعمال قانون کنند.

حجت الاسلام موسوی با تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع) و همچنین حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، افزود: یاد و خاطره شهید مدرس و روز مجلس را گرامی می داریم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۶:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین