جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

مسئولان راه وشهرسازی لارستان:‌متقاضیان مراقب دلالان حوزه “ساخت و ساز” باشند

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فناوری های نوین ساخت اداره کل راه و شهرسازی لارستان از تخلفات در حوزه ساخت و ساز خبر داد. به…

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فناوری های نوین ساخت اداره کل راه و شهرسازی لارستان از تخلفات در حوزه ساخت و ساز خبر داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، منصوری اظهار داشت : با توجه به قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و مباحث مقررات ملی ساختمان و همچنین بخشنامه های مربوطه از طرف وزارت محترم راه و شهرسازی کلیه امور مربوط به ارجاع نظارت و هزینه های آن می بایست در دفاتر نظام مهندسی انجام و ناظر از طریق آنها به شهرداریها معرفی شود.

وی در ادامه تصریح کرد : اما در این میان سودجویان تحت عناوین مختلف نسبت به اخذ هزینه از متقاضیان اقدام می نمایند و عنوان می کنند : ” با روابطی که با نظام مهندسی دارند ناظر دلخواه شما را انتخاب می کنیم ” که این مسئله کاملا خلاف قانون و غیر واقعی است .

منصوری با بیان اینکه : متقاضیان نبایستی تحت هیچ عنوان هزینه ای به افرادغیرمسئول پرداخت نمایند ، افزود : هزینه های مربوطه را به نظام مهندسی پرداخت نموده و تاکید میگردد جهت طراحی و اجرای ساختمان نیز از مهندسین دارای صلاحیت استفاده نموده و تا زمانیکه از صلاحیت فرد مورد نظر اطمینان حاصل پیدا نکرده اند از ارجاع کار و عقد قرارداد ،خودداری نمایند تا مشکلاتی بعدی از قبیل عدم تایید نقشه ها یا ایراد فنی و اجرایی ساختمان ها و به طبع آن عدم صدور پایان کار برای متقاضیان پیش نیاید .

وی در پایان خاطرنشان کرد : متقاضیان در صورت مشاهده تخلفات در حوزه ساخت و ساز و همچنین خدمات مهندسی از طریق ثبت در سامانه snam.mrud.ir و یا تماس با شماره ۰۷۱۵۲۲۴۱۱۶۰ اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان اقدام نمایند .

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۳۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین