شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

خدادادي:به دنبال راه اندازي شهرك اينترنتي در منطقه ام؛ به نفع ايده ها كنار مي روم و نه به نفع حزب

در پنجمين روز از وقت قانونی ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی، صبح امروز محمدجواد خداداي  با حضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری ویژه لارستان اقدام به نام…

در پنجمين روز از وقت قانونی ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی، صبح امروز محمدجواد خداداي  با حضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری ویژه لارستان اقدام به نام نويسی کرد.

وي كه پس از ثبت نام جهت مصاحبه با خبرنگاران حاضر شده و  اصرار برای استفاده از زبان بومي منطقه در مصاحبه خود داشت در بيوگرافي اوليه خود بيان نمود كه  متولد ۱۳۵۵ در گراش بوده و فوق لیسانس مدیریت فناوری اطلاعات را دارد. وي اظهار داشت: در زمینه امور مسافرتی و تعامل با کشورهای حوزه خلیج فارس فعالیت بسزایی داشته ام و جزو اولین چارترکننده های پرواز لار به دوبی بوده ام و فعالیت من بیشتر در زمینه اقتصادی و تجاری است.  خداداي گفت: از سال ۷۹ دفترخدمات مسافرتی خود را دست تنها راه انداختم که موجب شد ایرلاین های دیگر نیز وارد منطقه شوند.

وي در خصوص صحبت به زبان بومي در مصاحبه اظهار داشت: بنظر من زبان لارستانی در منطقه به عنوان یک نقطه مشترک و یک برند است که برای افراد خارج منطقه یک جذابیت به حساب می آید.

مديران گذشته تاريخ مصرف  شان نمام شده است

خدادادي ددلیل حضور در میدان انتخابات را دميدن هوايي تازه در منطقه عنوان نموده و اظهار داشت:  منظور از این هوای تازه در واقع یک مدیریت تازه در منطقه است. هر مدیری دارای یک بازه ی زمانی و تاریخ مصرفی است و باید قبول کرد که مدیران گذشته تاریخ مصرفشان تمام شده است و باید یک دیدگاه و مدیریت جدید به روی کار بیاید. باید از پتانسیل مدیریتی منطقه بیشترین استفاده شود.

وي در پاسخ به اين سوال كه با توجه به فرزند شهید بودن شما این کمبود محبت پدر را چگونه جبران کردید و چه احساسی داشتید گفت: بیشتر نگاه سنگین مردم بر روی ما بعنوان فرزند شهید سخت تر است تا کمبود حضور یک پدر، البته مادر ما این کمبود را جبران نموده و جای خالی پدر را نیز برایمان پر کرد.

تجار بسيار بزرگي داريم و قوانين دست و پا گير

خداداي در خصوص برنامه ها و اهداف خود اظهار داشت: در منطقه ما قدرت بسیار وسیعی در بحث مدیریت وجود دارد. متاسفانه هم شهریان ما در حوزه خلیج فارس مدیران و تجار بسیار بزرگی هستند اما زمانی که وارد شهرستان می شوند با سرکوفت مواجه می شوند. شاید به قوانینی برای پویا شدن منطقه نیازمند باشیم.

وي گفت: پتانسیل در منطقه ما موجود است و باید از آن استفاده کرد. ذهنیت بر این است که نماینده باید کار قانون گذاری انجام دهد و کار اجرائی انجام ندهد. باید همه دست به هم داد تا منطقه فعال گردد تا بحث تجارت شکوفا شود و پشت سر آن مسائل مختلف دیگر نیز حل شود. ما نباید به مسائلی بپردازیم که لزومی ندارد به آنها پرداخت و نباید آن ها را کش داد.

به نفع ايده ها كنار مي روم و نه به نفع حزب

وي در پاسخ به اين سوال كه جناح سياسي تان چيست گفت: با توجه به اینکه به چند زبان مختلف تسلط دارم دیدگاه من بزرگتر از این است که جناح سیاسی خود را بیان نمایم. خدادادي همچينين در خصوص ائتلاف و اجماع نيز گفت: در صورتی که اجماع تیمی صورت پذیرد موافق هستم و اینکه بتوانیم کاندیدها با هم باشیم. من به دنبال این هستم که به نفع ایده ها کنار بروم نه به نفع حزب. تا بحال اغلب کاندیدها با فکر من هم فکر نبوده اند. من بیشتر به دنبال مسائل اقتصادی با توجه به ارتباطات خوب خود هستم.

به دنبال راه اندازي شهرك اينترنتي در منطقه ام

وي در پاسخ به سوال خبرنگار ميلادلارستان در خصوص پتانسیل خفته منطقه جنوب فارس  اظهار داشت: لارستان دارای ظرفیت های زیادی است.  افراد و مدیران لارستان پتانسیل خفته شهرستان هستند که توانسته اند در کشورهای حوزه خلیج فارس به خوبی عمل کنند اما در شهرستان فرصت پیدا نکرده اند. موفق ترین مدیران از منطقه لارستان هستند. من به دنبال این هستم که شهرک اینترنتی را در منطقه به وجود آورم. چرا باید استارت آپ ها و ظرفیت آن را در منطقه فعال نکنیم.

بازده مدرک گرائی تمام شده است؛ به دنبال شفاف صحبت كردن هستيم

خدادادي در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار ميلاد لارستان كه راهکار توسعه علمي دانشگاهی منطقه را مورد بحث قرار داده بود افزود: در کشورهای اروپایی و صنعتی هر چه مدارک بالاتر باشد سخت تر کار به دست می آد. بازده مدرک گرائی تمام شده است. در حال حاضر برای رفتن به کار تجربه کاری و کار انسان را در نظر می گیرند.

وي در خصوص حوزه حمل و نقل ريلي و جاده اي نيز گفت:  ما نیازمند زیرساخت های درست منطقه ای هستیم. در چند روز گذشته چند جوان گراشی در جاده فوت نمودند و باید مسئولین پاسخگو باشند. متاسفانه منطقه ما دچار سیاست زدگی شده است و مسئولین به دنبال جوابدهی به هم هستند و یکدیگر را نفی می کنند. ما به دنبال شفاف صحبت کردن هستیم.

با تمام مردم منطقه در تعامل بوده ام

خدادادي در خصوص برنامه توسعه توازن منطقه ای نيز بيان داشت: من با تمام مردم منطقه در تعامل بوده ام و متاسفانه  مدیریت بد مسئولین باعث شده است برخی کدورت ها بین مردم منطقه به وجود آید. بنظر من این تفکر یک تفکر گذرا است و نسل جوان برایش مهم نباشد که نام کدام شهر برده شود.

وي در پايان  اشتغالزایی را مهمتر از استان شدن بيان نموده و شعار انتخاباتي خود را نيز شفاف سازي عنوان نمود.

وي سوالات كوتاه را نيز اينچنين پاسخ داد:

 

آیا در خانه به زبان لارستانی صحبت می کنید یا فارسی؟: ما دو تن از فرزندانم گراشی صحبت می کنم اما با یکی دیگر هم فارسی و هم گراشی

آخرین بار سینما رفتن و کتاب خواندن: یک انیمیشن را با دخترم در کیش دیدم و الان کتاب زرتشت را در حال مطالعه هستم

استان لارستان: معیشت در اولویت است

چند همسری: چندش آور

ازدواج کودکان: شرم آور

FTAT: نمی شود در دهکده جهانی باشی و آن را قبول نداشته باشی البته باید این مورد بومی سازی شود.

علی اصغر حسنی: انسان پر رو

جمشید جعفرپور: انسان بی لبخند

مجلس دهم: نمی دونم

دولت تدبیر و امید: تکرار باطل

سیدمحمدخاتمی: باطریش تموم شده

گشت ارشاد: سخت گیر هستند

برجام: کلاه گشاد

سایت آفتاب لارستان: متعصب

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۴:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین