پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

کامکار: من بالاتر از لارستان و در حد بهارستان باید وارد شوم/13 سال سابقه مدیریتی دارم

به گزارش میلاد لارستان، در هفتمین و آخرین روز از وقت قانونی ثبت نام از دواطلبین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فاضل کامکار از جویم با حضور در…

به گزارش میلاد لارستان، در هفتمین و آخرین روز از وقت قانونی ثبت نام از دواطلبین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فاضل کامکار از جویم با حضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری ویژه لارستان به عنوان داوطلب از حوزه انتخابیه شهرستانهای لارستان، خنج، گراش و اوز اقدام به نام نويسی کرد.

وي كه پس از ثبت نام جهت مصاحبه با خبرنگاران حاضر شده بود در بيوگرافي اوليه خود بيان کرد: فاضل کامکار متولد ۱۳۶۲ از منصورآباد جویم و با مدرک فوق لیسانس مدیریت باغبانی هستم. کار اجرائی من ۸ سال مدیرعامل تعاونی تولید مهتاب شرفویه بوده ام و دو سال نیز مدیرعامل اتحادیه تعاونی تولید لارستان را در کارنامه دارم و در حال حاضر نیز سه سال است که کارشناس جهاد کشاورزی بنارویه و کارشناس گلخانه کشاورزی لارستان هستم.

وقتی افراد مسن را دیدم احساس تکلیف کردم که جوان ها بیایند

کامکار درباره علت حضور خود در عرصه انتخابات، افزود: من بعد از این ۱۳ سال مدیریتی که داشتم و انرژی و خودجوشی که در خود دیدم احساس کردم که بیشتر از یک کارمند می توانم فعالیت کنم. این نامزد انتخاباتی با بیان اینکه کارم را دوست دارم و به آن افتخار می کنم اما احساس کردم که حوزه انتخابیه ما نیازمند یک نیروی جوان است، تصر یح کرد: وقتی دیدم که افرادی می آیند که سن بالائی دارند احساس کردم که باید این افراد جایشان را به جوان ها بدهند.

وی با تأکید بر اینکه جوانها باید به میدان بیایند، خاطر نشان کرد: من بنا بر نیرویی که در خود احساس کردم نتیجه رسیدم که باید دین خود را به بخش جویم ادا کنم.

می توانم به ریاست کمیسیون کشاورزی فکر کنم

کامکار با اشاره به اینکه از قبل فکر وارد شدن به عرصه انتخابات مجلس را داشته ام و دوستان زیادی را در مجلس دارم و آشنائیتی با مجلس شورای اسلامی دارم، ادامه داد: در سال ۸۹ بدلیل غرامت بیمه کشاورزی به تهران رفتیم و با دیدار دوستان وزارتخانه ای  و مجلس خود که هنوز هم حضور دارند موفق شدیم این غرامت را اخذ نموده و به کشاورزان پرداخت کنیم.

این کاندیدا با اذعان به اینکه در دو دوره گذشته با وجود تلاش هایی که نماینده فعلی کشیده است اما با نگاه به شهرستان های همجوار احساس می کنم نمایندگان پر قدرتی در مجلس حضور دارند و من نیز می توانم به ریاست کمیسیون کشاورزی فکر کنم، عنوان کرد: منطقه لارستان بخصوص بخش جویم و بنارویه حرف اول را در کشاورزی می زنند و ما می توانیم از کانال کشاورزی وارد شویم و برنامه های خاصی برای کشاورزان داشته باشیم.

کامکار با اشاره به اینکه کشاورزان ما محروم واقع شده و گوشه گیر گشته اند، بیان کرد: برنامه های خود را بعد از تایید صلاحیت شدنم اعلام خواهم کرد.

جناح من مستقل است

وی با بیان اینکه جناح سیاسی من مستقل است، یادٖور شد: قطعا از فعالیت سیاسی دور نبوده ام و از گذشته فعالیت هایی داشته ام اما به عنوان سردمدار حزبی نبوده ام.

این داوطلب در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا از مسیر انتخابات شورا وارد نشده اید؟!، ادامه داد: شورای جویم آنقدر فعال هست که بنظرم نیازی به من ندارد و احساس می کنم که من بالاتر از لارستان و در حد بهارستان باید وارد شوم و به مردم خدمت کنم. من می توانم با توجه به نیروی جوانی و جسارت خود می توانم کمک زیادی کنم.

کامکار در جواب به این پرسش که برای شرکت در انتخابات با بزرگان جویم و بنارویه نیز رایزنی داشته اید، گفت: قطعا اینگونه بوده است و با افرادی که سردمدار شهر و بخش جویم  و بنارویه هستند صحبت کرده ام و با کشاورزان و باغداران بخش بنارویه و جویم نیز صحبت هایی داشته ام و شناخت کاملی از آنجا دارم. البته من کل را در نظر خواهم گرفت و برای کل حوزه انتخابیه تلاش خواهم کرد.

وی در پاسخ به سولا خبرنگار میلاد لارستان درباره برنامه های خود برای توسعه مراکز علمی و دانشگاهی، افزود: الان برنامه خاصی مدنظرم نیست و این مورد به بعد از تایید صلاحیت موکول می شود که عنوان کنم و مشاورانی از قبیل آقای عبدالله زاده ریاست شورای بخش جویم و دیگران نیز دارم و با آنها صحبت کرده ام و امیدوار هستم که تایید صلاحیت بشوم.

کمترین اعتبار کشاورزی به لارستان تعلق گرفته است.

این نامزد انتخاباتی با اشاره به اینکه موشکافانه تمام مشکلات کشاورزان را می دانم و اینکه چگونه حل خواهد شد و تا الان چرا حل نشده است، تصریح کرد: در یک مورد در تبصره بند خ پائین ترین اعتبار به لارستان و کشاورزان ما تعلق گرفته است و شهرهایی که سطح کشاورزی آنها پایین تر بوده است پول بیشتری دریافت کرده اند و دلیل آن نماینده با قدرت بالایی است که آنها دارند چراکه این اتفاقات باید از طریق مجلس پیگیری شود و بر اساس اولویت بندی ها و مخاطبان خود مشکلات مختلف در زمینه های مختلف را پیگیری و حل خواهیم کرد.

وی با اذعان به اینکه اتحادیه های تعاونی تولید لارستان در زمنیه های مرغ و موارد دیگر به سمت قدرتمندتر شدن دارند می روند، اضافه کرد: البته یکی از مشکلات موجود مالیاتی است که باید این تعانی ها بدهند که جز برنامه های من است زیرا بی توجیه این اتفاق دارد رخ می دهد.

کامکار در جواب به واژگان زیر، گفت:

استان لارستان: بزرگ و با شکوه

جمشید جعفرپور: رقیب اصلی

محمود حجتی: پرتلاش و زحمتکش

دولت تدبیر و امید: نظری ندارم

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین