سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

حسني خواستار شد: لزوم راه اندازی کانون و كتابخانه روستایی در بخشهای لارستان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری…

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ زهرا افتخاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و  گفتگو کرد.

فرماندار ویژه لارستان در این دیدار خدمات ارائه شده توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را قابل ملاحظه دانست و تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای سابقه‌ی طولانی در حوزه‌ی تربیت است و بر این اساس اعتماد جامعه به این نهاد از ضریب بالایی برخوردار است.

حسنی افزود: کانون با سابقه ی طولانی و خدمات موثری که ارائه می‌نماید می‌تواند خلاء های بسیاری را در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی پر نماید.

معاون استاندار فارس با توجه به وسعت، جمعیت و پراکندگی زیاد منطقه لارستان، خواستار راه اندازی کانون های پرورش فکری کودکان و نوجونان در بخش های جویم، بنارویه و صحرای باغ و کتابخانه سیار روستایی در شهرستان لارستان شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس هم در سخنانی با تشکر از حمایت های فرماندار ویژه لارستان و معاونین وی بر تعامل هرچه بیشتر نهادهای فرهنگی و کانون پرورش فکری تاکید کرد.

افتخاری با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لارستان از مراکز فعال استان فارس است، گفت: کودکان این شهرستان بااستعداد، و در زمینه‌های مختلف همچون مطالعه کتاب‌خوانی، نمایش عروسکی، انیمیشن و نقاشی و غیره نسبت به مراکز دیگر فعالیت خوبی دارند.

وی در ادامه به اهمیت راه اندازی کتابخانه روستایی در شهرستان لارستان اشاره کرد و بیان داشت: روستاهای زیادی در اطراف این شهرستان وجود دارند که باید آنان نیز از فعالیت‌ها و خدمات کانون فکری بهره‌مند شوند.

افتخاری بیان داشت: راه اندازی کتابخانه سیار روستایی علاوه بر ترویج فرهنگ کتابخوانی می تواند بنیان فرهنگی روستاها را استحکام بخشد.

منصوره تقوی فرد مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لارستان نیز از عضویت ۳۰۰نفراز کودکان و نوجوانان در سال جاری در رنج سنی ۷ تا ۱۷ سال در این کانون خبر داد و اظهار داشت: کودکان شهرستان لارستان تاکنون توانسته‌اند مقام‌ها و امتیازات مختلفی را در سطح استانی، کشوری و بین المللی کسب کنند.

وی یادآور شد: کلیه کلاس های کارگاه های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لارستان رایگان است.

در این دیدار همچنین احسان طاهری و احمد دلاور معاونین برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، منصور امینی معاون اداری مالی و مژده دستوری کارشناس مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس حضور داشتند و مواردی را مطرح کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین