جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

رمضانی:نامزدهای انتخاباتی از تبلیغات زودهنگام بپرهیزند

امام جمعه موقت لارستان با توصیه به کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نامزدهای انتخاباتی از تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند. به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام…

امام جمعه موقت لارستان با توصیه به کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نامزدهای انتخاباتی از تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار در سخنانی ضمن تقدیر از تلاشهای سالیان اخیر حجت الاسلام و المسلمین سیداکبر موسوی مدیر سابق حوزه علمیه علی بن ابی طالب(ع) لارستان، گزارشی از کارهای انجام شده طی ۳۸ روز اخیر ارائه کرد و اظهار داشت: علما، شخصیتهای دینی و مذهبی، ارزش ها و باورهای دینی را در جامعه استحکام بخشیدن و روحیه دینی مردم را تقویت کردند و حتی در این راه جان خود را فدا کردند.

وی با اشاره به اینکه اگر دغدغه آن داریم که در شهرمان علمای بزرگ داشته باشیم باید فرزندانمان برای ثبت نام در حوزه علمیه ثبت نام کنند، افزود: اعتلاء و آینده معنوی و فرهنگی شهر با وجود علما تأمین می شود.

امام جمعه موقت لارستان با معرفی شخصیت دینی و سیاسی «شیخ ابراهیم زکزاکی»، تصریح کرد: این عالم بزرگ دینی در کشور نیجریه خدمات بزرگی به اسلام و جهان شیعه داشته اما متأسفانه ۴ سال است که تحت شرایطی سختی زندگی می کند و با بیماریها دست و پنجه نرم می کند.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: از مجامع بین المللی و سازمان کنفرانس اسلامی انتظار می رود از رئیس جمهور نیجریه بخواهند این عالم دینی را آزاد کند و برای مداوای ایشان اقدام شود.

وی با توصیه به کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نامزدهای انتخاباتی از تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند و با توجه به فاصله زمانی تا انتخابات، از این اقدام خودداری کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین