پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

شرکت 20 زوج جوان طلبه در کارگاه آموزشی «پیوندهای آسمانی»

کارگاه آموزشی پیوندهای آسمانی ویژه طلاب و روحانیون شهرستان‌های جنوب فارس با حضور ۲۰ زوج جوان طلبه در شهر لار برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

کارگاه آموزشی پیوندهای آسمانی ویژه طلاب و روحانیون شهرستان‌های جنوب فارس با حضور ۲۰ زوج جوان طلبه در شهر لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نمایندگی لارستان، اولین کارگاه آموزشی پیوندهای آسمانی ویژه طلاب و روحانیون شهرستان‌های جنوب فارس با حضور ۲۰ زوج جوان طلبه در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لار برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عباسپور مدیرکل مرکز خدمات استان در این کارگاه درباره برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز خدمات به ویژه در بخش‌های فرهنگی و توانمندسازی معیشتی خانواده‌ها مطالبی را بیان کرد.

در ادامه کارگاه‌های آموزشی با موضوع مهارت‌های زندگی با حضور خانم فردفانی و آقای اسماعیلی از کارشناسان خانواده استان برگزار شد.

گفتنی است، مرکز خدمات با هدف ترغیب امر مقدس ازدواج و همچنین مساعدت به طلاب جوان در زمینه فرهنگ سازی برگزاری ازدواج‌های ساده همراه با شناخت مهارت‌های زندگی در موضوعات مختلف، در قالب کلاس‌های مشاوره و مراسم افتتاحیه و اختتامیه، اقدام به برگزاری کارگاه و همایش ازدواج تحت عنوان “پیوند آسمانی” کرده است.

از اهداف کارگاه‌های مذکور که به‌صورت یک‌روزه برگزار می‌شود، می‌توان به دانش‌افزایی طلبه و همسرش در حوزه‌های مختلف مهارت‌های زندگی، ایجاد فضای معنوی و شاد برای خانواده‌ها، تکریم از همسران طلاب و تأکید بر نقش الگویی طلاب و خانواده‌های آنان در مقیاس فردی و اجتماعی اشاره کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین