یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مسئول دبیرخانه شورای حوزه های علمیه كشور در لارستان: طلاب آماده پاسخگویی باشند

مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه کشور نیاز جامعه را صد برابر بیشتر از گذشته دانست و گفت: شرایط فردا از امروز دشوار تر است، از این رو باید…

مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه کشور نیاز جامعه را صد برابر بیشتر از گذشته دانست و گفت: شرایط فردا از امروز دشوار تر است، از این رو باید آمادگی طلاب بیشتر از گذشته باشد.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از خبرگزاري حوزه حجت الاسلام رحیمیان كه به لارستان سفر كرده بود پس از بازدید از مدرسه علمیه لارستان، در جمع طلاب این مدرسه و همچنین مدرسه علمیه گراش که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) لارستان برگزار شد، نعمت جوانی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: طلاب جوان باید در مرحله نخست قدر نعمت جوانی را بدانند و از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه نیاز جامعه صد برابر از گذشته بیشتر است، افزود: شرایط فردا از امروز دشوار تر است، از این رو باید آمادگی طلاب بیشتر از گذشته باشد. مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه کشور، نیاز جامعه را بسیار فراوان دانست و تصریح کرد: نباید لحظه ای از عمر خود را به بطالت بگذرانیم، از این رو آمادگی پاسخ به نیاز ها، در زمان کنونی باید صورت بگیرد، چراکه در ۴۰ سال آینده این آمادگی فایده ای ندارد.

يادآور مي شود. بازدید از برخی مدارس علمیه استان فارس و نشست صمیمی با تمام طلاب، اساتید و کادر مدارس علمیه استان فارس از برنامه های سفر مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه کشور در سفر چند روزه به استان فارس است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین