پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

فرماندار لارستان خواستار همکاری بانک ملی برای ثبت جهانی بازار قیصریه شد

فرماندار ویژه لارستان خواستار کاهش ارتفاع ساختمان بانک ملی کنار بازار قیصریه و راه اندازی شعبه ارزی در بانک ملی فرودگاه لارستان شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

فرماندار ویژه لارستان خواستار کاهش ارتفاع ساختمان بانک ملی کنار بازار قیصریه و راه اندازی شعبه ارزی در بانک ملی فرودگاه لارستان شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ کریم ریگی زادگان رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان فارس با حضور در فرمانداری ویژه لارستان با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که معاونین فرمانداری، احمد مبارکی رئیس اداره ساختمان بانک ملی استان فارس و عیسی رافعی رئیس بانک ملی لار نیز حضور داشتند، فرماندار ویژه لارستان در سخنانی خواستار ارائه تسهیلات بانکی با بهره کمتر از ۱۸ در صد، در سریع ترین زمان ممکن به سرمایه گذاران منطقه لارستان شد.

حسنی همچین از مدیر کل بانک ملی استان فارس خواست با توجه به حجم زیاد پروازهای خارجی از فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان و حضور بیش از ۱۵۰ هزار لارستانی در کشورهای حوزه خلیج فارس، باجه ارزی را در شعبه ی بانک ملی فرودگاه راه اندازی کنند تا مردم و مسافران سرگردان نباشند.

وی در ادامه سخنانش در خصوص احداث ساختمان شعبه بانک ملی در مجاورت بازار تاریخی قیصریه شهر لار هم گفت: برای ثبت جهانی این بازار تاریخی، می بایست ارتفاع ساختمان شعبه بانک ملی کنار این مکان تاریخی، به ۴٫۵ متر کاهش یابد که خواستار تسریع در اجرایی کردن آن هستیم، تا مطابق قوانین ثبت جهانی دید منظری این بازار تاریخی محفوظ بماند.

ریگی زادگان رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان فارس هم قول مساعد داد که در خواست های فرماندار ویژه لارستان را پیگیری نماید.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۶:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین