جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بزرگترین پروژه خیرساز بهداشتی و درمانی خنج کلید خورد

بزرگترین پروژه خیرساز بهداشتی و درمانی شهرستان خنج کلید خورد به گزارش ميلاد لارستان به نقل از خنج‌ کهن، احمدی‌آزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان خنج با اعلام این خبر،…

بزرگترین پروژه خیرساز بهداشتی و درمانی شهرستان خنج کلید خورد به گزارش ميلاد لارستان به نقل از خنج‌ کهن، احمدی‌آزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان خنج با اعلام این خبر، گفت: پروژه مذكور در زمین مرکز بهداشتی درمانی شماره یک خنج در ۴ طبقه و با متراژ بیش از ۳۶۰۰ مترمربع ساخته خواهد شد.

وی اظهار داشت: این مرکز خیرساز طبق استانداردهای وزارت بهداشت، توسط برادران مهدوی احداث خواهد شد و دارای بخشهای خدمات بهداشتی، آزمایشگاهی، پلی‌کلینیک تخصصی، رادیولوژی و فضای آموزشی می‌باشد. همچنين آقایان غفور رزم‌آرا و یوسف مهدوی به عنوان نمایندگان خیر معرفي شدند.

عكس: آرشيو

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بزرگترین پروژه خیرساز بهداشتی و درمانی خنج کلید خورد”

  1. ابراهیم گفت:

    جالب اینجاست بیمارستان خنج هر روز متخصص گوش و حلق و بینی در بیمارستان حاضر است .اما بیمارستان لار بعنوان بیمارستان مادر ، با اینهمه مراجعه بیماران،در هفته دو روز پزشک متخصص گوش و حلق و بینی دارد آن هم در اگر است .همچنین در بیمارستان امام رضا حتی یک پزشک قلب و عروق هم مستقر نیست .لطفا اینها را پیگیری نمایید ….

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین