سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

انتصاب رئیس کمیته پزشکی هیئت کشتی لارستان

داود عسکرپور، مسئول هیئت کشتی لارستان در حکمی «سکینه طاهری» را به عنوان رئیس کمیته پزشکی این هیئت منصوب کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی…

داود عسکرپور، مسئول هیئت کشتی لارستان در حکمی «سکینه طاهری» را به عنوان رئیس کمیته پزشکی این هیئت منصوب کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، طاهری مدرس دانشگاه و دارای مدرک دکتری حرفه ای فیزیوتراپی از دانشگاه نامز اسپانیا و کاندید دکتری فیزیولوژی ورزش دانشگاه تهران است. وی همچنین رئیس کمیته تندرستی و حرکات اصلاحی لارستان و چندین بار نیز به عنوان فیزیوتراپیست برتر استان فارس معرفی شده است.

نظم پذيري، ساماندهي و مديريت بهينه کليه فعاليت ها و برنامه هاي کميته پزشکي هیئت کشتي لارستان، انجام فعاليت هاي علمي لازم به منظور حفظ سلامت و بهداشت، پيشگيري، درمان جسمي و رواني کشتي گيران براساس اصول و شيوه هاي علمي- ورزشي، پيگيري جدي و دقيق روند درماني کشتي گيران آسيب ديده تا حصول بهبودي کامل، تهيه و ارائه برنامه هاي غذايي سالم و مناسب به کشتي گيران، بررسي موارد ويژه پزشکي و مبارزه با دوپينگ مرتبط به کشتي گيران و ارائه نظرات کارشناسي و راهکارهاي تخصصي درباره سياست هاي ضد دوپينگ و ايجاد رقابت سالم ميان ورزشکاران، برقراري ارتباط مناسب و سازنده با کميسيون پزشکي کشور و مبارزه با دوپينگ و پيگيري دقيق مقررات پزشکي و مبارزه با دوپينگ اتحاديه جهاني جهت اطلاع رساني در خصوص ليست داروهاي ممنوعه شايع و غير مجاز و برگزاری دوره های علمی ورزشی برای کشتی گیران از جمله وظایفی است که توسط مسوول هیئت کشتی لارستان به طاهری محول شده است.

 س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۸:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین