پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 21

اخبار کوتاه از اداره ورزش و جوانان لارستان

انتصاب محسن قربان به عنوان رئیس کمیتـه آموزش تنیس روی میز استان فارس به  گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت تنیس روی میز لارستان، محسن قربان، رئیس هیئت…

انتصاب محسن قربان به عنوان رئیس کمیتـه آموزش تنیس روی میز استان فارس

به  گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت تنیس روی میز لارستان، محسن قربان، رئیس هیئت تنیس روی میز لارستان،  طی حکمی از طرف مهدی ترابی، رئیس هیئت تنیس روی میز استان فارس، به سمت مسئول کمیته آموزش استان فارس انتخاب شد.

***

انتصاب شریفی لاری به عنوان مسئول کمیته شهرستان های هیات تنیس استان فارس

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیات تنیس استان فارس، طی حکمی از سوی سید کاظم چابک رئیس هیات تنیس استان فارس، حسین شریفی لاری به مدت یک سال به عنوان مسئول کمیته شهرستان های هیات تنیس استان فارس منصوب گردید.

***

دیدار دوستانه پیشکسوتان فوتبال لارستان

دیدار دوستانه پیشکسوتان و بزرگان فوتبال شهرستان لارستان به همت اداره ورزش و جوانان و کمیته پیشکسوتان هیات فوتبال، در زمین چمن مصنوعی شهید دانشیار برگزار گردید.

این دیدار دوستانه، با حضور طیبی ریاست اداره ورزش و جوانان ؛ سرهنگ زارعی عضو هیات رئیسه فرماندهی انتظامی لارستان، سرهنگ جاهدی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج لارستان ؛ سرهنگ پرنیان ریس پلیس راه لارستان، احمد علمدار بخشدار صحرای باغ؛ حاج مسعود راستی، حاج حسین پاسالاری، حاج فریدون رویین تن از خیرین ورزش یار ؛ طارمی زاده رییس هیئت فوتبال لارستان و پیشکسوتان و بزرگان فوتبال شهرستان، در زمین چمن مصنوعی فوتبال شهید دانشیار برگزار گردید.

محمد تقی شجاع، در دیدار خود با سعید عطار زادگان مدیر کمیته پیشکسوتان لارستان، در خصوص برگزاری این دیدار گفت: هدف از تشکیل تیم پیشکسوتان از اقصی نقاط شهرستان، جمع کردن خاک‌خورده‌ها و موسپیدان شهرستان با اولویت مسایل اخلاقی، روحی، معنوی می باشد که چند برنامه و چشم‌انداز را برای آن در نظر گرفته‌ایم.

وی الگو قرار دادن موسپیدان برای جوانان شهرستان با رعایت مسایل اخلاقی و منش پهلوانی، آگاه شدن از وضعیت روحی و جسمی یکدیگر و در صورت نیاز کمک روحی، معنوی با حضور همه پیشکسوتان برای موارد خاص، حضور فعال در همه مراسم‌های ملی و مذهبی با حفظ جایگاه، شان و منزلت پیشکسوتان فوتبال در نظر عموم و حضور در مسابقات توابع را از جمله اهداف تشکیل تیم پیشکسوتان برشمرد.

وی در پایان بیان داشت :قطعا پیشکسوتان، شناسنامه ورزش لارستان هستند و جایگاه این عزیزان خیلی بیشتر از این مسابقات است. امیدواریم با برنامه ریزی درست و همکاری همه مسئولین و خیرین و ورزشکاران در طول سال چندین برنامه دورهمی پیشکسوتان داشته باشیم و به بهانه برگزاری مسابقه فوتبال شاهد دورهمی پیشکسوتان فوتبال باشیم.

***

برگزاری مسابقه دوستانه والیبال نوجوانان

به گزارش میلادلارستان به نقل از دبیر هیئت والیبال لارستان، مسابقه دوستانه والیبال نوجوانان، بین تیم شهید چمران لارستان به مربیگری محمد جعفر رجبیان و سرپرستی غلامرضا سحرخیر و تیم سایپا استوار لارستان به مربیگری مرتضی فتحی و سرپرستی فضل الله بازیاری لاری و داوری ماشااله رجبیان در سالن شهید تسلیم لار برگزار گردید.

این بازی با انتصاب ۳ از ۵ شروع و در نهایت با امتیاز ۳ بر ۲ به نفع تیم سایپا استوار لارستان به پایان رسید.

***

برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات آدینه تنیس

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت تنیس؛ دوازدهمین هفته از سری مسابقات تنیس آدینه آقایان، با رقابت تنیسورهای لار و گراش در مجموعه ورزشی شهید دانشیار برگزار شد.

دیباچی و مفتوحی، دو تنیسور فینالیست این دوره بودند که در نهایت حسن دیباجی موفق به کسب مقام اول و احمدمفتوحی دوم شد. بهارستانی و روان نیز مشترکا سوم شدند.

***

برگزاری مسابقات والیبال رده سنی آزاد یادبود شهید عبدالرضا پهلوان

تیم مرحوم دلخوش با غلبه بر تیم شهید پهلوان، قهرمان مسابقات والیبال رده سنی آزاد یادبود شهید ورزشکار عبدالرضا پهلوان شد.

این مسابقات که با حضور شش تیم آغاز شد و تیم های شرکت کننده به صورت دوره ای به مصاف همدیگر رفتند که در پایان دور گروهی تیم های مرحوم دلخوش ، شهید پهلوان ، شهید یزدی به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند. طبق مقررات مسابقات تیم های اول و د‌وم مسابقات در شب پایانی که با حضور جمع کثیری از ورزشکاران و مسئولین سیاسی و ورزشی شهرستان در سالن ورزشی شهدا برگزار شد دو تیم با ارایه یک بازی رودرروی هم قرار گرفتند که تیم مرحوم دلخوش توانست تیم شهید پهلوان را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد و عنوان قهرمانی را ازآن خود کند .

در پایان مسابقات، از عوامل اجرایی و داوران مسابقات و مسئولین حاضر از طرف هیات والیبال شهرستان لارستان و هیات والیبال کارگری لارستان و از طرف خانواده شهید عبدالرضا پهلوان تقدیر و تشکر شد و به رسم یادبود هدایایی تقدیم عزیزان شد.

این مسابقات با داوری: فضل الله بازیاری- ماشالله رجبیان- غلامعباس فتحی- غلامرضا سحرخیز- حمیدرضا سحرخیز- میثم کیانی نژاد- احمد یاسایی فرد- ابوالفضل سیفایی فرد- علی حمامی و با حضور عوامل  اجرایی مسابقات: حاج امین برزکار- محمد علی خورشیدی- علی اکبر تاجی- علی غلامپور- علی نجابت خواه- امین مصفا و رامین مصفا برگزار شد.

***

هنرنمایی کشتی گیران خردسال در ششمین المپیاد ورزشی دبستان حدادنژاد

کشتی گیران خردسال باشگاه شادروان آذرم لار در ششمین المپیاد ورزشی دبستان حدادنژاد که با حضور رییس اداره ورزش و جوانان و کارشناس مسئول تربیت بدنی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان برگزار شد به اجرای فنون کشتی پرداختند.

کشتی گیران خردسال لارستانی، در این المپیاد با هدایت حسن معصومی مربی رسمی هیئت کشتی لارستان، هنرنمایی خود را به اجرا گذاشتند.

***

برگزاری مسابقه دارت آقایان ویژه کاراته کاران

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت انجمن های ورزشی، یک دوره مسابقات دارت ویژه کاراته کاران در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان، زیر نظر هیئت انجمن های ورزشی و با همکاری هیئت کاراته شهرستان برگزار گردید.

درپایان مسابقات، حکم های قهرمانی از سوی اداره ورزش و جوانان با حضور نکیسا رئیس هیئت انجمن های ورزشی و خضری رئیس هیئت کاراته و نیز داوران و پیشکسوتان کاراته لارستان به برترین ها اهدا گردید.

  س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین