شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

جوابيه شهرداري لار در خصوص مطلب” قلب تجارت لارستان در بلاتکلیفی!”

در پي انتشار مطلبي با عنوان ” قلب تجارت لارستان در بلاتکلیفی! شهرداري اقدام عاجل نمايند” (اينجا) كه در هفته جاري بر روي خروجي پايگاه اطلاع رساني ميلاد لارستان قرار گرفت،…

در پي انتشار مطلبي با عنوان ” قلب تجارت لارستان در بلاتکلیفی! شهرداري اقدام عاجل نمايند” (اينجا) كه در هفته جاري بر روي خروجي پايگاه اطلاع رساني ميلاد لارستان قرار گرفت، شهردار لار ضمن ارسال جوابيه اي در اين خصوص با بيان اينكه موضوع مذكور اساساً به شهرداري مرتبط نمي باشد، از همكاري با ارگان هاي ذيربط در  اين خصوص در صورت نياز خبر داد.

به گزارش ميلاد لارستان در  جوابيه ارسالي شهرداري لار  آمده است:

در پاسخ به مطلب مندرج در سایت میلاد لارستان به تاریخ ۱۱/۱۰/۹۸ ، شهرداری لار بر خود لازم  می داند، موارد زیر را جهت تنویر افکار عمومی، به اطلاع شهروندان شریف لار و بویژه خوانندگان فهیم سایت میلاد لارستان برساند. 

مدتی است اداره کل محترم راه و شهرسازی لارستان با اخذ بودجه و تعیین پیمانکار ذی صلاح نسبت به کفسازی پیاده رو میدان شهید نصیری اقدام نموده، بدیهی است بهبود کیفیت کفسازی این معبر، خدمت قابل ستایشی به شهروندان می باشد؛

با آنهمه شواهد حاکی از آن است که بدلیل اصطکاک بوجود آمده با سازمان میراث فرهنگی لارستان در روند اجرای این طرح، عملیات ساخت و ساز در این بخش از شهر تاریخی لار برای مدتی به تعویق افتاده؛ بدیهی است شهرداری لار نمی تواند در خصوص چند و چون این اختلافات و مسائل مابین دو اداره اظهار نظر کند و اظهار نظر روابط عمومی ادارات محترم راه و شهرسازی و میراث فرهنگی در این خصوص معتبر تر است  و هم از این رو که شهرداری نه بعنوان مجری و نه ناظر این پروژه نقشی در نحوه اجرای آن ندارد، نمی تواند پاسخگویی در خصوص علل تاخیر شکل گرفته را عهده دار شود.

با آنهمه این اداره بر خود می داند همکاری لازم را با سازمان ها و ادارات دخیل در اجرای این پروژه انجام داده و پی گیری های لازم را صورت دهد تا مشکلات ناشی از وضعیت فعلی این پیاده رو، هرچه سریع تر حل گشته و دغدغه شهروندان محترم نیز مرتفع گردد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جوابيه شهرداري لار در خصوص مطلب” قلب تجارت لارستان در بلاتکلیفی!””

  1. احمد گفت:

    کوچه های اطراف بازار قیصریه واقعا وضع مناسبی ندارد با توجه به نزدیکی به عید لطفا پیگیری کنید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین