پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کلنگ 31 كيلومتر باند دوم محور لار-جهرم در سفر هيات دولت به فارس به زمين مي خورد

همزمان با سفر هیات دولت به استان فارس کلنگ زنی باند دوم لار جهرم به طول ٣١ کیلومتر انجام خواهد شد. به گزارش  ميلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره…

همزمان با سفر هیات دولت به استان فارس کلنگ زنی باند دوم لار جهرم به طول ٣١ کیلومتر انجام خواهد شد.

به گزارش  ميلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان باقری فرد مدیر کل اين اداره در خصوص پروژه فوق اظهار داشت : عملیات احداث ٣١ کیلومتر از باند دوم لار – جهرم پس از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار در حال حاضر شروع شده است و امیدواریم با بهره برداری از این ٣١ کیلومتر بخش زیادی از مشکلات این محور مرتفع گردد.

وی با بيان اينكه سفر رئيس جمهور و هیات همراه به استان فارس در آينده نزدیک صورت خواهد گرفت ، افزود : با حضور اعضای هیات دولت کلنگ زنی این پروژه مهم به زمین زده خواهد شد .

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان در پايان به تشريح مشخصات فنی این پروژه پرداخت و افزود : طول کلی این پروژه ٣١ کیلومتر است که به صورت دو قطعه ١٣ و ١٨ کیلومتری احداث خواهد شد و بیش از ٨٠٠ هزار متر مکعب خاکریزی و ١٢٠ هزار متر مکعب خاکبرداری در اين محور صورت خواهد گرفت و ٦٢ دستگاه ابنیه فنی احداث و پس از آماده شدن کامل مسير، ١٨ کیلومتر نیوجرسی(دیواره های جدا کننده)نصب خواهد شد .

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین