شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

نمازخانه مدرسه شهید زحمتکش بیرم به نام “سردار شهید سلیمانی” مزین شد

سردار دلها جای در دل دانش آموزان نونهال دارد. طی حرکتی فرهنگی و آتش به اختیار در  دبستان شهیدزحمت کش بیرم نمازخانه این مدرسه بنام سردار سپهبد شهید حاج قاسم…

سردار دلها جای در دل دانش آموزان نونهال دارد. طی حرکتی فرهنگی و آتش به اختیار در  دبستان شهیدزحمت کش بیرم نمازخانه این مدرسه بنام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مزين گردید.

به گزارش خبرنگار میلاد لارستان مدیر مدرسه ابتدایی شهید زحمت کش بیرم ضمن تسلیت شهادت جانسوزِ سپبهدحاج قاسم سلیماني در مراسمی که به همین منظور در نمازخانه این مدرسته با حضور دانش آموزان و معلمان برگزار می شد اظهار داشت:  در راستای تکریم و تجلیل از مقام شامخ این شهید عزیز و همچنین تجلیل از آرمانِ والای این مجاهد والامقام بر اساس علاقه مندی و اصرار دانش آموزان مسئولین  آموزشگاه و همچنین تایید اداره آموزش و پرورش نمازخانه این مدرسه که به تازگی  افتتاح شده  به نام *سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی* نامگذاری گردید.

بر همین اساس مقررشده در هفته آتی طی مراسمی با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران و مسئولین منطقه تمثال این شهید بزرگوار همراه با تابلوی این نمازخانه در این مکان نصب گردد.

 

خبرنگار میلاد: آرش بنی زمانی 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۸:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین