پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 23

جناب مدیر کل ورزش فارس؛ وعده اتمام زمین چمن بیرم تا بهمن ماه را عملیاتی نمایید

مدیر کل ورزش استان که وعده افتتاح زمین چمن بیرم را در ۲۲ بهمن امسال داده بود؛ تکمیل نشدن پروژه را گردن شورای شهر انداخت. به گزارش میلاد لارستان  موضوع…

مدیر کل ورزش استان که وعده افتتاح زمین چمن بیرم را در ۲۲ بهمن امسال داده بود؛ تکمیل نشدن پروژه را گردن شورای شهر انداخت. به گزارش میلاد لارستان  موضوع عدم اتمام زمین چمن شهر بیرم بازهم بالا گرفت. با توجه به اعتراض شديد جوانان بيرم بعلت طولاني شدند افتتاح زمين چمن اين شهر ، يكي از شهروندان بيرمي از كامياب مديركل ورزش و جوانان فارس در صفحه شخصي اش سوالی پرسید: ” آقا ورزشگاه بيرم چي شد؟ چرا. كاريش نميكنيد، آن ٣/٥ميليارد چي شد؟؟؟ جوان هامون پير شدن اما ورزشگاه نرفتن “.

بر همین اساس کامیاب مديركل ورزش فارس درحالی که چند هفته قبل گفته بود که زمین چمن بیرم دهه فجر افتتاح مي شود درپاسخ به اين شهروند گفت:این مورد (زمين چمن) بهتر است از اعضای محترم شورا سوال بفرمایید که اجازه ادامه کار را به پیمانکار نمی دهند.

 همين موضوع را از شوراي اسلامي شهربيرم جويا شديم و يحيي صفرنژاد رئيس شورا گفت: شورای اسلامی شهر بیرم در معییت امام جمعه و شهردار و با هماهنگی مدیر کل حراست استانداری فارس در جلسه‌ای مورخ ۳۱ شهریور ماه ۹۸ در حضور استاندار فارس پیرامون پیگیری مشکلات منطقه ،اعم از: آب شرب ، راههای ارتباطی ،طرح های آبخیزداری و نیز متوقف شدن پروژه چمن ورزشگاه شهدا مواردی را مطرح نمودند که استاندار فارس در آن جلسه طی تماس تلفنی با مدیر کل ورزش و امور جوانان تاکید بر انجام موضوع دراسرع وقت نمود .  وي افزود:  به منظور پیگیری موضوع در فردای آن روز به اتفاق امام جمعه در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان حضور یافته و ضمن بیان مشکلات ورزش در سطح منطقه آن مقام مسئول بیان نمود که طی دو هفته آینده عملیات اجرایی چمن ورزشگاه آغاز خواهد شد و به امید خدا در بهمن ماه ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

صفرنژاد ادامه داد: متاسفانه، دو هفته به چندین ماه طولانی تبدیل شده و پس از پیگیری‌های مجدد از طرف  امام جمعه ، بخشداری ، فرمانداری ویژه لارستان و دفتر استاندار ،پیمانکارمربوطه بدون اطلاع قبلی و هماهنگی لازم اقدام به تغییر پروژه از نوع؛ “سازه ی بتن به گرانول* نمود. وی گفت:  طبق نظر کارشناسی تعدادی پیمانکاران حوزه ورزش، در صورت انجام سازه ی *گرانول* زمین چمن کیفیت مرغوب نخواهد داشت و در کمترین زمان عمر خود را از دست خواهد داد لذا به منظور ؛ همکاری بیشتر، همچنین کسب اطلاع از دستور مدیر کل ورزش که آیا مورد تایید ایشان می باشد،‌ از پیمانکار فرصت زمانی خواسته شد تا موضوع روشن گرددکه متاسفانه همین امر بهانه ای برای توقف پروژه گردید.

وی خاطر نشان كرد: از همان تاریخ تاکنون  بخشدار در چندین نوبت با مدیر کل ورزش و جوانان تلفنی صحبت نموده و خواستار انجام کار به فرم موار توافق وی  شدند. علاوه بر آن  فرماندار ویژه لارستان نیز نسبت به همین موضوع تاکید داشت که متاسفانه تاکنون اقدام عملی صورت نگرفته و همچنان جوانان  این منطقه به انتظار قول جناب آقای مهندس کامیاب، مبنی بر افتتاح زمین چمن ورزشگاه شهدا بیرم در بهمن ماه ۹۸ روز شماری می نمایند.

رئيس شوراي اسلامي شهر بيرم در پايان گفت: امید است  مدیر کل محترم   دستور لازم در این خصوص صادر فرمایند. باشد که به فضل الهی با دستور مدیر کل در روز ۲۲ بهمن ۹۸ شاهد افتتاح پروژه باشیم.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۸:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین