جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

انتقال مصدوم 10 ساله قطع عضو توسط اورژانس هوایی لارستان

رئیس مرکز اورژانس لارستان از انتقال مصدوم ١٠ ساله تصادفی با مشکل قطع شدن اندام تحتانی بوسیله بالگرد اورژانس خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

رئیس مرکز اورژانس لارستان از انتقال مصدوم ١٠ ساله تصادفی با مشکل قطع شدن اندام تحتانی بوسیله بالگرد اورژانس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، بالگرد اورژانس شهید قائدی لارستان برای کمک به کودک ١٠ ساله که بر اثر سانحه تصادف دچار قطع عضو شده بود به پرواز در آمد.

مسعود حاجی رجبی رییس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان گفت : ظهر روز یکشنبه ٢٢ دی ماه سال ٩٨ به دنبال تماس از درمانگاه بنارویه و اعلام یک مورد مصدوم تصادفی با مشکل قطع شدن هر دو اندام تحتانی، بلافاصله بالگرد اورژانس لارستان جهت حفظ اندام قطع شده و زمان طلایی پیوند به سمت محل مورد نظر پرواز و بیمار را به شیراز منتقل کرد.

در این ماموریت به دلیل ناپایدار شدن وضعیت مصدوم در مسیر انتقال، بالگرد به ناچار در بیمارستان امام رضا (ع) لار به زمین نشست و بلافاصله پس از تثبیت وضعیت، به سمت مقصد اصلی (شیراز)  پرواز کرد.

گفتنی است با تلاش و همکاری اورژانس شیراز با اورژانس پیش بیمارستانی لارستان برای انتقال به موقع مصدوم از محل فرود بالگرد در شیراز و انتقال به بیمارستان، عضو قطع شده کودک ١٠ ساله پیوند داده شده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین