پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

احداث ١٠٣ کیلومتر راه ارتباطی با مشارکت خیرین

در حال حاضر با مشارکت خیرین،١٠٣ کیلومتر از راه های ارتباطی حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، در حال احداث و یا در شرف احداث است. به گزارش…

در حال حاضر با مشارکت خیرین،١٠٣ کیلومتر از راه های ارتباطی حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، در حال احداث و یا در شرف احداث است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان ، محمدرضا باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی، در جمع خیرین راهساز حوزه استحفاظی این اداره کل اظهار داشت : یکی از اولویت های این اداره کل فرهنگسازی در جهت احداث پل و راه است که خوشبختانه با احداث دفتر انجمن خیرین راه و ترابری بخش زیادی از خیرین منطقه به این سمت هدایت شده اند .

وی ادامه داد : در حال حاضر با مشارکت خیرین ١٠٣ کیلومتر از راه های ارتباطی حوزه استحفاظی این اداره کل در حال احداث و یا در شرف احداث است که با بهره برداری از این پروژه ها نقش قابل توجهی در بهبود وضعیت راه های ارتباطی حوزه این اداره کل دارد .

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان ،با بيان اينكه یکی از مهمترین پروژه های خیر ساز جنوب کشور پروژه احداث راه خنج-کاریان است که این پروژه ٤٠ کیلومتری با مشارکت خیرین در حال انجام بوده ، افزود: با احداث این پروژه فاصله ١٦٠ کیلومتر خنج به جهرم به ٨٠ کیلومتر کاهش می یابد.

وى تصريح كرد : دیگر پروژه در حال اجرا بهسازی ١٣ کیلومتر از مسیر روستای احمد محمودی است که این پروژه نیز از پیشرفت خوبی برخوردار است و چهار و نیم کیلومتر از ورودی روستای قلات نیز توسط خیرین در حال احداث می باشد.

باقری فرد ادامه داد: ورودی روستای گلار به طول ٣ کیلومتر  ورودی روستای کاریان به طول دو و نیم کیلومتر ، بهسازی راه فرعی کهنه ، کوره ، هیرم و بختیارویه به طول ٤٠ کیلومتر با تفاهم نامه ای که بین خیرین و اداره کل راه وشهرسازی لارستان نوشته شده است قرار است به صورت مشارکتی در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن نیز شروع شود.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۹:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین