شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

ساخت یکی از پُرکاربردترین قطعات صنایع هوایی در لارستان

جوانان لارستانی موفق به بومی سازی یکی از پرکاربردترین قطعات صنایع هوایی در لارستان شدند. به گزارش ميلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رخ گیره، طراح و مدیر طرح…

جوانان لارستانی موفق به بومی سازی یکی از پرکاربردترین قطعات صنایع هوایی در لارستان شدند. به گزارش ميلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رخ گیره، طراح و مدیر طرح گفت: تیمی متشکل از ۴نفر از جوانان لارستانی موفق به طراحی و ساخت مخازن هوای فشرده به عنوان یکی از پرکاربردترین قطعات در صنایع هوایی شدند.
وی افزود: این مخزن به سفارش صنایع هوایی کشور در یک سال و نیم زیر پوشش مرکز رشد و فناوری لارستان طراحی و ساخته شده و آماده‌ی تحویل و بهره برداری است. عضو  هيات علمي مجتمع آموزش عالي لارستان؛ تحمل فشار بالا(تا ۶۵۰ بار معادل ، وزن کم، عمر مفید و قابلیت اطمینان بالا را از ویژگی‌های بارز این مخزن کامپوزیتی اعلام کرد و گفت: این مخزن کامپوزیتی با لاینر فلزی و الیاف کربن طراحی و ساخته شده است.

طراح و مدیر این طرح گفت: این قطعه تا به حال از خارج کشور خریداری می‌شده، ولی اکنون با یک چهارم قیمت نمونه خارجی ساخته شده است که با تولید انبوه این قطعه کشور در این زمینه خودکفا خواهد شد.

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین