دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

برگزاری جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بخش صحرای باغ

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بخش صحرای باغ به ریاست بخشدار و با حضور مدیریت کتابخانه های عمومی شهرستان لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی…

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بخش صحرای باغ به ریاست بخشدار و با حضور مدیریت کتابخانه های عمومی شهرستان لارستان برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی بخشداری صحرای باغ، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بخش صحرای باغ به ریاست احمد علمدار بخشدار صحرای باغ و با حضور سیداحمد قتالی امام جمعه عمادشهر، معتمدیان مدیریت کتابخانه های عمومی شهرستان لارستان، حجتی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لارستان و اعضای حقیقی و حقوقی انجمن در محل شهرداری عمادشهر برگزار شد.
امام جمعه عمادشهر، در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از اهتمام اعضای انجمن و مسئولین بخش در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی با اشاره به آیات قرآن بر اهمیت موضوع کتاب و کتاب خوانی تاکید کرد و خواستار توجه جدی به گسترش و توسعه کتابخانه های عمومی در سطح بخش صحرای باغ شد .
بخشدار صحرای باغ، در این جلسه اظهار داشت: یکی از کارهای فرهنگی مؤثر در جامعه، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است ولی متأسفانه این فرهنگ در جامعه بسیار کمرنگ شده است و باید علت دوری مردم از کتاب بررسی و راهکارهایی اساسی برای رفع آن اندیشیده شود.
وی بر نقش مهم نظام آموزشی در ترویج کتابخوانی اشاره کرد و افزود: فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید از سنین پایین در کودکان نهادینه شود؛ از خانواده شروع و در مدرسه تکمیل شود؛ مدارس باید به سمت و سویی بروند که دانش آموزان را برای مطالعه کتاب های غیر درسی ترغیب کنند.
معتمدیان مدیریت کتابخانه های عمومی شهرستان لارستان نیز عنوان کرد: پرداخت به موقع نیم درصد از سوی شهرداری به حساب انجمن کتابخانه های عمومی مطابق قانون امری مهم است و خوشبختانه شهرداری عمادشهر  در سال های اخیر در این زمینه عملکرد مطلوبی داشته است.
حجتی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لارستان، نیز با اشاره به حضور خیرین و مشارکت آنان در ساخت پروژه های عمرانی در سطح بخش، خواستار تعامل با خیرین جهت مشارکت در ساخت مراکز فرهنگی در سطح بخش نمود و بر همکاری کامل با انجمن کتابخانه های عمومی و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی در سطح بخش تاکید نمود.
در ادامه هر یک از اعضای انجمن پیشنهادها و نظرات خود را بیان کردند.

 س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۸:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین