جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

آخرین خبرهای رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس برای معلمان

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر در نشست فراکسیون فرهنگیان، گفت: در این نشست حداقل حقوق برای دانشجو معلمان تعیین شد. به گزارش میلادلارستان به…

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر در نشست فراکسیون فرهنگیان، گفت: در این نشست حداقل حقوق برای دانشجو معلمان تعیین شد.
به گزارش میلادلارستان به نقل از خانه ملت حمیدرضا حاجی‌بابایی  با بیان اینکه در این جلسه مقرر شد کلیه اشکالات نظام رتبه بندی برطرف شود، افزود: براساس مصوبات این جلسه، به زودی هیات امنای دانشگاه فرهنگیان، موضوع کاهش ۴۵ درصد حقوق، بابت سرانه غذایی را حل می‌کند. وی افزود : همچنین در خصوص معلمان ماده ۲۸ نیز بحثی مطرح شد و قول داده شد که مشکل معلمان ماده ۲۸ نیر برطرف شود.

حاجی بابایی با اشاره به نامه خود به معاون رئیس جمهوری در خصوص رتبه بندی معلمان، افزود: بنابر اظهارات وزیر در این نشست و وعده‌های صورت گرفته بازنشستگان اول فروردین ۱۳۹۸ تا اول مهر از مزایای رتبه بندی استفاده می‌کنند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد که دانشجو معلمان نیز ر سال ۱۳۹۹ مشمول حداقل حقوق کارکنان دولت یعنی دومیلیون وهشت صدهزار تومان شوند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین